Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول 5 – اورتون 2؛ تداوم یکه‌تازی شاگردان کلوپ با تحقیر همشهری‌ها

© Photo / LFC / LFCتیم باشگاهی لیورپول
تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دربی مرسی ساید مقابل اورتون به پیروزی پرگل دست یافت.

 به گزارش اسپوتنیک،‌ در ادامه هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان اورتون بود تا شاهد دربی مرسی ساید باشیم. لیورپول میزبان در این بازی توانست با نتیجه پرگل 5 – 2  برابر رقیب همشهری خودش پیروز شود تا اختلاف 8 امتیازی با لسترسیتی را حفظ کند.

گل‌های این بازی را اوریگی 7، شقیری 17، اوریگی 31، مانه 45 و واینالدوم 90 برای لیورپول به ثمر رساندند و دو گل اورتون توسط کین 21 و ریچارلیسون 45 زده شد. شاگردان کلوپ با این پیروزی 43 امتیازی شدند و به یکه‌تازی خود در صدر جدول رده‌بندی ادامه دادند. اورتون هم با 14 امتیاز هفدهم است.

در دیگر دیدارهفته پانزدهم لیگ برتر جزیره، چلسی 2 بر یک از سد استون ویلا گذشت. تامی آبراهام مقابل استون ویلا، تیم سابقش یک گل زد و یک گل ساخت و کمک کرد که آنها دو بر یک پیروز شوند. فرانک لمپارد پس از دو شکست پیاپی در لیگ برتر توانست جان تری، هم‌بازی سابقش را در این دیدار ببرد.

آبراهام که فصل پیش 26 گل برای ویلا زد و کمک کرد این تیم به لیگ برتر صعود کند، از مصدومیت زانو بهبود یافته بود و یازدهمین گل فصل خود در لیگ برتر را در دقیقه 24 زد. او روی سانتر ریس جیمز گل‌زنی کرد. سپس ترزگه در دقیقه 41 کار را مساوی کرد. او ضربه سر زد و توپ به پاهای خودش برخورد کرد و به درون دروازه رفت.

اما آبراهام در دقیقه 48 به میسون ماونت پاس داد و او هم با شوتی تماشایی گل برتری چلسی را زد. ویلیان در ادامه نمایش درخشانی داشت اما چلسی نتوانست گل‌های دیگری بزند. آبراهام در دقایق پایانی بازی هم زمین را لنگ‌لنگان ترک کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала