Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نارضایتی آقای خاص از عملکرد شاگردانش برابر شیاطین سرخ

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوژه مورینیو Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК "Реал"
ژوژه مورینیو  Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتگالی تاتنهام اعتراف کرد که تیمش مستحق شکست در دیدار برابر یونایتد بود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "اسکای اسپورت"، تاتنهام در شب بازگشت ژوزه مورینیو به ورزشگاه اولدترافورد نمایش چندان خوبی ارائه نداد و در نهایت خوش شانس بود که 2 – 1  مغلوب حریف شد تا نخستین شکست سرمربی پرتگالی روی نیمکت تاتنهام برابر تیم سابقش رقم بخورد. مورینیو نیز به نماشی ضعیف شاگردانش صحه گذاشته و شیاطن سرخ را لایق کسب این پیروزی می داند.

مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستر یونایتد ۲- تاتنهام ۱؛ اولین شکست فصل مورینیو با درخشش شاگرد سابق در برابر تیم سابق

آقای خاص در نشست خبری پس از بازی گفت: «بازی را اصلا خوب آغاز نکردیم. منچستر یونایتد در 30 دقیقه نخست تیم برتر میدان بود. ما در دقایق آغازین انگار که اصلا در میدان نبودیم. بعد از دریافت گل دوم دیگر یقین پیدا کردم که بازنده این بازی هستیم». مورینیو در پایان صحبت‌هایش گفت: «باید پس از این دیدار خود را سرزنش کنیم. بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و ضعیف ظاهر شدیم. با چنین بازی‌هایی نمی توان به پیروزی دست پیدا کرد. حریف بسیار بهتر از ما بود و شایسته کسب سه امتیاز هم بود. خوش شانس بودیم که در نیمه نخست هم مساوی کردیم. منچستر یونایتد در همان دقایق ابتدایی دروازه ما را باز کرد و نشان داد که برای پیروزی آمده است».

منچستر یونایتد با 31 امتیاز به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد این درحالی است که تاتنهام با 20 امتیاز در رده هشتم جای دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала