Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال پدیده اینتر به بارسا ممکن نیست، مگر دل کونته به دست آید

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته
آنتونیو کونته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا قصد دارد بخاطر جذب ستاره و پدیده جدید خط حمله تیم فوتبال اینتر از شیوه جالبی استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا پس از درخشش لئوتارو مارتینز در خط حمله اینتر، به دنبال خرید این بازیکن است تا بتواند جایگزین مناسبی برای لوئیز سوارز پیدا کند.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مارتینز هدف اول بارسا

از سویی نیز مارتینز که با درخشش در سری آ و تیم اینتر راهش را به تیم ملی فوتبال کشورش آرژانتین نیز باز کرده است، یکی از بازیکنانی است که به شدت مورد علاقه مسی قرار دارد و احتمال این که مسی برای حضور او در جمع آبی اناری ها پای درمیانی کند نیز زیاد است.

حالا موندو دیپورتیوو منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا در گزارشی میگوید، حالا باشگاه بارسلونا قصد دارد برای صاف کردن مسیر جذب این بازیکن که نزدیک به 100 میلیون یورو ارزش دارد، ابتدا دل آنتونیو کونته را به دست بیاورد.

کونته مدتی است خواهان جذب آرتور ویدال شاگرد سابقش در یوونتوس شده است. ویدال و کونته مدت 4 فصل در یوونتوس با هم کار کردند و ظاهرن کونته به این بازیکن علاقه زیادی دارد.

حالا مدیران بارسا قصد دارند با فروش ویدال به اینتر دل کونته را به دست آوردند تا زمینه خرید مارتینز از تیم نیز برای شان فراهم شود.

ویدال که بیشتر به یک بازیکن نیمکن نشین تبدیل شده است، چندی پیش اعلام کرده در صورتی که بارسا او را نخواهد حاضر است این تیم را ترک کند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала