Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا به توصیه مسی دنبال جایگزین سوارز می‌رود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز و نیمار Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Барселона"
سوارز و نیمار Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه بارسلونا تصمیم دارند با یک شیوه تازه سراغ لوتارو مارتینز برود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "مونددپورتویو"، باشگاه بارسلونا در نظر دارند که با یک راهکار تازه به دنبال جذب لوتارو ماترینز، مهاجم آرجنتینی آبی‌اناری‌ها برود. سران کاتالانی‌ها این مهاجم آرجنتینی را گزینه خوب برای جانشینی سوارز می‌دانند و به همین منظور می‌دانند به توصیه لیونل مسی، کاپیتان تیم برای جذب او وارد عمل شدند.

سوارز با مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سوارز: مسی سال‌های زیادی در بارسا می‌ماند

این در حالیست که نراتزوری نمی‌خواهد این ستاره خود را از دست دهد اما بارسلونا به دنبال وسوسه کردن مسئولان باشگاه ایتالیایی است تا به جدایی او رضایت دهند. این راهکار از سوی آرتور ویدال عملی خواهد شد. ویدال از بازیکنان محبوب نزد کونته، سرمربی فعلی اینتر است. کونته در زمان مربیگری اش در بیانکونری با این هافبک کار می‌کرد. آبی‌اناری‌ها می‌خواهد با تقدیم این هافبک شیلیایی رضایت کونته و مسئولان اینتر را کسب کند تا مجوز خروج مارتینز را بدهند. قیمت این مهاجم ملی پوش آرژانتینی حدود 100 میلیون یورو است. ویدال نیز پیش از این اعلام کرده بود که در صورت قرار نگرفتن در ترکیب اصلی آبی-اناری‌ها در زمستان از این تیم جدا خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала