Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنجال تازه در فوتبال ایتالیا ؛ روزنامه معروف به نژاد پرستی متهم شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در آستانه دیدار حساس تیم های فوتبال رم و اینتر در لیگ فوتبال ایتالیا، روزنامه کوریره دلو اسپورت به نژاد پرستی در فوتبال این کشور متهم شد.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است امشب دیدار حساس تیم های فوتبال رم و اینتر در هفته 15 رقابت های فوتبال ایتالیا در سن سیرو برگزار شود.

روزنامه معروف کوریره دلو اسپورت ایتالیا به مناسبت این دیدار حساس تیتر و روی جلد خودش را به این مسابقه اختصاص داده و با انتشار عکسی از دو بازیکن این تیم تیم ها به این مسابقه پرداخته است.

البته نگاه این روزنامه نام دار ایتالیایی خیلی هم نگاه خبرنگاری نبوده، زیرا تیتری که برای این مسابقه انتخاب شده است، بوی رنگ و نژاد پرستی میدهد.

این روزنامه با چاپ عکس دو بازیکن سیاه پوست این تیم، روملو لوکاکو از ایتر و کریس اسمالینگ از رم، با تیتر عجیب ( جمعه سیاه ) به استقبال این مسابقه رفته است.

View this post on Instagram

La prima pagina del Corriere dello Sport-Stadio ➡️ ⚽ Black Friday ⚽ #Khedira fuori tre mesi

A post shared by Corriere dello Sport (@corrieredellosport) on

ا

پس از انتشار این عکس روی جلد این روزنامه باشگاه های اینتر و رم و حتی رقیب تیم اینتر، میلان به شدت روی این موضوع واکنش نشان دادند، و موضع گیری این روزنامه را کاملا نژادپرستانه توصیف کردند.

ساعاتی بعد از واکنش های این این تیم ها نیز این روزنامه در وبسایت خود از تیترش دفاع کرد و گفت هیچ هدف نژاد پرستانه ای در کار نبوده است و یک این تیتر معمولی بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала