Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عصبانیت سوسلشر از تیتر نژادپرستانه روزنامه ایتالیایی ، اسمالینگ تابستان آینده بر میگردد

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر سولسشایر
سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سولسشر سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در نشست خبری قبل از دیدار فردا در مقابل سیتی به جنجال تازه ایجاد شده در فوتبال ایتالیا و تیتر پر حاشیه روزنامه کوریره دلو اسپورت واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، این روزنامه معروف و پر هوادار ایتالیا در آستانه دیدار حساس امشب تیم های اینتر و رم در رقابت های هفته 15 فوتبال ایتالیا، با انتشار عکسی از لوکاکو و اسمالینگ دو بازیکن سابق منچستریونایند که حالا در لیگ ایتالیا و تیم های اینتر و رم بازی میکنند، با تیتر جمعه سیاه به استقبال این بازی رفته است.

توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جنجال تازه در فوتبال ایتالیا ؛ روزنامه معروف به نژاد پرستی متهم شد

هر چند سر دبیر این روزنامه به دفاع از تیترش پرداخت و گفت هدف این روزنامه توهین به رنگ سیاه این دو بازیکن نبوده است، اما باشگاه های میلان، اینتر و رم به شدت به این موضوع واکنش نشان دادند و حتی این روزنامه را در لیست تحریم خود قرار دادند.

از همین رو سوسلشر سرمربی منچستریونایتد در جریان صحبت هایش در نشست خبری دقایقی پیش به این موضوع واکنش شدیدی نشان داد و با لحنی عصبانی گفت: شما وقتی مقاله را ببینید با خود میگویید، مگر چنین چیزی ممکن است؟

به نظرم این بدترین تیتر و صفحه ای است که من تا الان دیده ام.

اسمالینگ برای رم فوق العاده بوده است. او توانسته تاثیر زیادی روی این تیم بگذارد. او دارد با یک فرهنگ جدید آشنا میشود. من نمیتوانم او را در چنین شرایطی ببینم، او باید دوباره به منچستر برگردد.

سولسشر که به شدت از تیتر این روزنامه ناراحت و عصبانی بود، به صورت مستقیم به خبرنگاران گفت: کریس اسمالینگ تابستان آینده از رم به منچستر بر میگردد. زیرا پسری است که نمیتواند با این شرایط کار کند.

من خیلی خوشحال خواهم شد زیرا او را دوباره خواهم دید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала