هالند جزایر آفتابی می سازد+فوتو

© Photo / Pixabayبطری های آفتابی
بطری های آفتابی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هالند برای دفاع از طغیان آب بحر و تولید برق آفتابی در حال ساختن "جزایر آفتابی" است.

اسپوتنیک به نقل از enovosty.com ، کشور هالند بزرگترین پروژه جزایر آفتابی شناور را طرح ریزی نموده است. 15 جزیره موجود در بند های آب ناحیه آندیژ هالند شمالی که هرکدام حاوی 73.500 بطری استند، اولین جزایر در جهان اند که از انرژی آفتاب استفاده می کنند.

Arnoud Vandruten ، مدیر عامل شرکت Floating Solar ، تأمین کننده بطری های آفتابی برای این پروژه ، گفت: این گونه استیشن ها زیر کار است و امسال کاملاً آماده و تحویل می گردد. تصادفی نیست که این تصمیم در هالند اتخاذ گردیده است ، زیرا مردم هالند در زیر سطح بحر زندگی می کنند.

​سوال مطرح می گردد که چرا جزایر آفتابی در سطح آب بحر بنا می گردد؟

واندروتن می گوید: "ما می توانیم با ساختن چنین جزایر آفتابی، با طغیان آب بحر در هالند مقابله کنیم." "به همین دلیل ما بیشتر به نصب بطری های آفتابی نسبت به روی بام خانه ها آب توجه کردیم.

با توجه به اینکه بطری های آفتابی در طول روز در معرض نور آفتاب قرار می گیرند ، آنها قادر به جذب انرژی بیشتری استند.

 Vandruten  افزود: "ما باید سیستم خود را انعطاف پذیر بسازیم تا بتواند با انرژی امواج سازگار شود و همزمان مانند  پکه ها بادبان فعالیت کنند." "از آنجا که می توانیم چنین جزایر را به طرف آفتاب چرخ بدهیم، در صورت ضرورت می توانیم جزیره را در موقعیتی قرار دهیم که از باد در امان باشد".

وی توضع داده گفت: "در مناطق آفتابی جهان ، انرژی آفتابی نسبت به انرژی زغال سنگ ارزان تر است." در بعضی جاها ، ساخت یک مزرعه بادی آفتابی جدید ، ارزانتر از ادامه کار در معادن زغال سنگ می باشد. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала