Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار ساری به بازیکنانش در آستانه دیدار برابر لاتزیو

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو- ساری
رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس پیش از دیدار با لاتزیو به بازیکنانش هشدار داد تا در این بازی به هوش باشند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال یوونتوس فردا در دیداری حساس ساعت 11:30 شب در هفته پانزدهم سری آ ایتالیا به مصاف تیم لاتزیو می رود. مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پیش از بازی شاگردانش در خانه لاتزیو، تیمی که رده سوم جدول سری‌آ در اختیار دارد، در صحبت با خبرنگاران گفت:«کمبود انرژی تیم بعد از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امری طبیعی است. باید در این بازی برنده شویم و با 3 امتیاز به خانه برگردیم. این بازی برای ما از لحاظ جدول بازی بسیار اهمیت دارد».

اینتر میلان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اینتر 2 – اسپال 1؛ کونته صدر را از ساری پس گرفت

سرمربی بانوی پیر در ادامه افزود:« امیدوار عقب افتادن‌مان از اینتر در جدول انگیزه مضاعفی برای ارائه بازی‌های بهتر بدهد. وجود یک رقیب خوب که جلوتر حرکت می‌کند می‌‌تواند تیم ما را برای بیشتر فشار آوردن به خودش و بهتر بازی کردن تحریک کند. لاتزیو رقیب قدرتمند و خطرناکی است. این تیمی یکی از بهترین تیم‌های اروپا از حیث بازی هجومی است. باید در این بازی آنها را از محوطه جریمه دور نگه داریم. باید در مقابل حملات رقیب ایستادگی کنیم تا بتوانیم در مسیر درستی قرار بگیریم».

اینتر اکنون با 37 امتیاز بعد از مدت‌ها صدر جدول را از یوونتوس گرفت و بیانکونری با 36 امتیاز در رده دوم جدول سری آ قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала