Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: فکر نمی‌کنم مسی در سه روز آینده از فوتبال خداحافظی کند!

© AP Photo / Ian Hodgson/PA ارنستو والورده سرمربی بارسلونا
 ارنستو والورده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارنستو والورده سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری‌اش پیش از رویارویی شاگردانش برابر مایورکا در پیوند به مسائل مختلفی صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پیش از تقابل شاگردانش برابر مایورکا در نشست خبری حضور پیدا کرد و در مورد برخی از مسایل صحبت کرد. یکی از صحبت‌‌های مهم او در پیوند به بازنشستگی فوق ستاره این باشگاه بود. والورده در این خصوص گفت: «مسی 32 سال سن دارد و بعید می دانم که در فکر این باشد که فردا یا تا دو سه روز دیگر خداحافظی کند ولی وقتی از مرز 30 سالگی عبور می کنی، پایان کار را نزدیک تر می بینی. بیش از حد به این موضوع پرداخته شده است».

مسی Russia World Cup Argentina - Iceland - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی بهترین بازیکن ماه نوامبر لالیگا شد + عکس

سرمربی آبی‌اناری‌ها در پاسخ به بهتر شدن شرایط تیمش نیز گفت: «همه چیز سریع اتفاق می افتد. اگر در یک بازی مثل بازی با لگانس بد باشی، به نظر می‌رسد که کلا شرایط تیم بد است ولی سه روز بعد از آن بازی ما مقابل دورتموند پیروز شدیم و شرایط خوبی داریم. در بخش کلیدی و سرنوشت ساز فصل هستیم. تیمی قوی داریم و نمی خواهیم از این شرایط فاصله بگیریم».

او در بخش پایانی صحبت‌هایش در پیوند تقابل با مایورکا گفت:«آنها به تازگی به لالیگا صعود کرده اند و در خارج از خانه برای حریفان مشکلات زیادی ایجاد می کنند. همیشه عملکرد مثبتی دارند و به دنبال کسب امتیاز از این بازی هستند. معتقدم مایورکا برای خودی نشان دادن به نیوکمپ می‌آیند تا اگر شد، امتیازی بگیرند. آنها به همان سبکی که موجب صعودشان به لالیگا شد، پایبند خواهند بود».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала