Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: شایعات مربیگری من در بارسلونا دروغ است

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان
رونالد کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی تیم ملی فوتبال هلند شایعات مربیگری در تیم فوتبال بارسلونا را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مدت زیادی است که نام این سرمربی هلندی به عنوان جانشین احتمالی ارنستو والورده روی نیمکت بارسلونا شنیده میشود.

رونالد کومان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چراغ سبز کومان به بارسا؛ اخراج والورده نزدیک است

مدیران بارسلونا منتظراند تا ببینند وضعیت این تیم در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان چه خواهد شد. بدون شک اگر بارسلونا در این فصل هم نتواند قهرمان لیگ قهرمانان شود، باید منتظر سرمربی جدیدی روی نیمکت این تیم بود.

با این حال نام رونالد کومان از محتمل ترین گزینه ها برای هدایت بارسلونا است. این در حالی است که این مربی هلندی تا دو سال دیگر با تیم ملی فوتبال هلند قرارداد دارد.

با این حال در قرارداد وی با فدراسیون فوتبال هلند بندی وجود دارد که به کومان اجازه میدهد پس از پایان رقابت های یورو 2020 در صورتی که از بارسلونا پیشنهاد داشته باشد، میتواند نیمکت کشورش را ترک کند.

رونالد کومان که باعث تحول در تیم ملی فوتبال هلند شده است و این تیم را دوباره به یکی از قدرت های قاره سبز تبدیل کرده است در خصوص شایعات وارد شده برای مربیگری در بارسلونا گفت: شایعات مربیگری من در بارسلونا دروغ است. من دو سال دیگر اینجا خواهم بود و اصلا دوست ندارم در مورد بارسلونا صحبت کنم. از شنیدن بعضی حواشی ناراحت میشوم. من فکر و ذهنم معطوف به تیم ملی فوتبال هلند است. در واقع اگر پیشنهادی هم وجود داشته باشد، نباید اینقدر بزرگ نمایی شود، ولی در حال حاضر هیچ پیشنهاد و توافقی صورت نگرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала