Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آگری زمان بازگشتش را مشخص کرد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماسیمیلیانو آلگری
ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماسیمیلیانو آلگریسرمربی سابق یوونتوس اعلام کرد تصمیم دارد به سرمربیگری ادامه بدهد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "ESPN"، آلگری پس از 5 سال حضور در یوونتوس تصمیم گرفت که قراردادش را با این تیم تمدید نکند و رسما جدا شود. تیم های بزرگ اروپایی به دنبال جذب این مربی ایتالیایی هستند اما او تاکید کرد که تا پایان فصل جاری قصد حضور در هیچ تیمی را ندارد. از باشگاه‌های بسیاری به عنوان مقصد این مربی نام برده می‌شود، مانند منچستر یونایتد، آرسنال، و بایرن مونیخ.

آلگری - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آلگری تا تابستان استراحت میکند

این سرمربی ایتالیایی اما می‌گوید: «تا ماه می سال 20120 صبر می‌کنم. نمی‌دانم اسمش را می‌گذارید یک سال استراحت یا نه. به محض آن که کار با یوونتوس تمام شد، تصمیمم این بود که یک سال دور از میادین باشم. من 18 سال به عنوان بازیکن در زمین حضور یافتم و 16 سال است که مربی هستم. من پس از 34 سال، امسال دیگر دست از کار برداشتم». سرمربی پیشین بانوی پیر در پایان صحبت‌هایش افزود: «سال پیش رو برای من مهم خواهد بود و باید خودم را آماده آن کنم. بعد از  5 سال موفقیت آمیز در یوونتوس نمی خواهم که بازگشت بدی داشته باشم. سال بعد سال مهمی خواهد بود. چون باید تصمیم بگیرم. پس از پنج سال در یوونتوس و یک سال استراحت، نمی‌خواهم در حالی به نیمکت برگردم که عملکرد بدی داشته باشم.»

آلگری 5 سال موفقیت آمیز را با یوونتوس سپری کرد و توانست این تیم را 5 بار پیاپی به قهرمانی در سری آ برساند و دو بار هم به نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان  اروپا رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала