Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو: از بازگشت بیل استقبال می‌کنم

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو سرمربی پرتگالی تاتنهام تاکید کرد که دوست دارد گرت بیل را جذب کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "موندودپورتیوو"، سرمربی تاتنهام به شایعات اخیر در پیوند به احتمال بازگشت گرت بیل به به این تیم انگلیسی استقال کرده است. آقای خاص در مصاحبه‌ای با نشریه «موندو دپورتیوو» اظهار داشت: «از اینکه بیل گفته که تاتنهام می‌تواند به همراه من به قهرمانی‌ها برسد، حرف‌های زیبایی است. نمی‌دانستم که بیل از من تمجید کرده ولی اگر این کار را کرده از او ممنونم. درباره این سوال که او به تاتنهام می‌آید، نیازی به سوال نیست، ما از او استقبال می‌کنیم».

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بیل بار دیگر مصدوم شد

خبرهای زیادی درباره جدایی این بازیکن ولزی از رئال به گوش می رسد و به احتمال خیلی زیاد او به لیگ برتر انگلیس بازخواهد گشت. بیل در تابستان گذشته رابطه‌اش با زیدان و هواداران رئال بد شد و او در آستانه جدایی از مادرید قرار گرفت. اما در نهایت در رئال ماند. هنوز شایعات زیادی درباره احتمال جدایی این ستاره ولزی در زمستان مطرح است. بیل در سال 2013 از تاتنهام به رئال آمد و در این مدت 243 بازی برای قوهای سپید انجام داد و 104 گل به ثمر رساند.

تاتنهام در فصل جاری با هدایت پوچتینو نتایج ناامید کننده ای به دست آورد و در نهایت این مربی آرجنتینی از کار برکنار شد و جای خود را به ژوزه مورینیو داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала