15 میلیون دالر جایزه برای یافتن فرمانده سپاه ایران در یمن توسط امریکا

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر 15 میلیون دالر جایزه برای یافتن فرمانده سپاه ایران در یمن توسط امریکا
15 میلیون دالر جایزه برای یافتن فرمانده سپاه ایران در یمن توسط امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده ویژه وزارت امور خارجه امریکا در امور ایران می گوید که این کشور برای بدست آوردن اطلاعات در مورد فرمانده سپاه 15 میلیون دالر را شیرینی می دهد.

به گزارش اسپوتیک، برایان هوک، نماینده ویژه امریکا در امور ایران می گوید که امریکا تصمیم دارد برای یافتن اطلاعات در مورد یکی از فرماندهان سرویس اطلاعاتی القدس سپاه پاسداران ایران، به نام عبدالله رضا شهلایی، 15 میلیون دالر پاداش می دهد.

اعزام نیروهای بیشتر نظامی امریکا به خاور میانه - اسپوتنیک افغانستان
اعزام نیروهای بیشتر نظامی امریکا به خاور میانه

به گفته این نماینده، این پاداش به مبلغ 15 میلیون دالر برای یافتن اطلاعات در مورد فعالیت های مالی، روابط و شرکای عبدالله رضا شهلایی می باشد، امریکا در تلاش است که اطلاعاتی در مورد این فرمانده سپاه در یمن بدست آورد که کمک کند تا عملیات «سپاه» را مختل کند.

برایان تاکید دارد که شهلایی سابقه طولانی سازماندهی حملات علیه امریکا و متحدان اش را در سراسری جهان دارد، این فرمانده سپاه از سوی این نماینده متهم به ترورهای بی شماری از نیروهای ائتلاف در عراق شده است، او به گروه های تشیع افراطی سلاح و مواد منفجره تامین می کند.

هوک می افزاید که او حمله 20 جون سال 2007 را علیه سربازان امریکایی در کربلا را برنامه ریزی کرده بود که در نتیجه آن 5 سرباز امریکایی کشته و سه تن دیگر زخمی شده اند.

او اظهار داشت که این فرمانده طرح ترور سفیر عربستان سعودی، عادل الجیبر را در سال 2011 در امریکا نیز کار این شخص بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала