Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

46 هزار پوند قمار یک شب هافبک کریستال پالاس

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Iran Training
توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک کریستال پالاس در یک شب 46هزار پوند را قمار زده است.

به گزارش اسپوتنیک، اندروس تاونسند، هافبک کریستال پالاس گفته که دچار مشکل اعتیاد به قمار بوده و توانسته این اعتیاد را کنار بگذارد. او در این مورد گفت: «یک بار 46هزار پوند را از طریق گوشی ام از دست دادم. پس از آن برای دوری از این اعتیاد، نزد پزشک رفتم. این کار نه‌تنها دوران فوتبالی من را نجات داد، بلکه باعث شد که زندگی‌ام به عنوان یک فرد هم نجات پیدا کند. من با روان‌شناس صحبت کردم و این فرصت برایم عالی بود».

محمد صلاح - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خبر خوش برای کلوپ؛ صلاح برابر کریستال پالاس به میدان می‌رود

تاونسند به این پرداخته که برادر ناتنی‌اش الگوی او بوده و در 18سالگی در یک سانحه رانندگی جان باخته است: «از دست دادن برادرم باعث نشد سخت‌تر تلاش کنم. باعث نشد گل‌های بیشتری بزنم. فقط به معنای درد و بدبختی بود. من هر روز دلم برایش تنگ می‌شد، و هنوز هم می‌شود».

او در بخش پایانی صحبت‌هایش افزود: «زمانی که اتحادیه فوتبال برایم پرونده ساخت و دریافتم که ممکن است از فوتبال محروم شوم، به واقعیت برگشتم. ممنونم که اتحادیه فوتبال دریافت که هدف شریرانه‌ای نداشته‌ام، و تنها پسر احمقی بودم که اشتباه کرده است. آنها 12 ماه من را محروم کردند که بیشتر آن تعلیقی بود. من هم به سراغ روان‌شناس رفتم. این موضوع نه‌تنها فوتبال من را نجات داد، که زندگی من را هم نجات داد».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала