احتمال رونمایی از پنج آیفون جدید اپل در سال آینده

© REUTERS / Lucas Jacksonاحتمال رونمایی از پنج آیفون جدید اپل در سال آینده
احتمال رونمایی از پنج آیفون جدید اپل در سال آینده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت اپل در سال آینده - 2020 احتمال دارد پنج مدل آیفون جدید را به طور همزمان معرفی کند.

به گزارش اسپوتنیک، احتمال می رود که شرکت اپل سال آینده از پنج آیفون جدید با نمایشگرهای 5.4 اینچی، 6.1 اینچی و 6.7 اینچی و قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G  رونمایی کند.

یک تحلیلگر اپل به تازگی پیش‌بینی کرده که این شرکت در سال 2020، پنج آیفون جدید را به دنیا معرفی می کند. آیفون SE2 که قرار است در نیمه اول سال از آن رونمایی شود، از یک نمایشگر LCD با اندازه 4.7 اینچ بهره می برد. طبق گفته های این تحلیگر، اپل قصد دارد چهار مدل جدیدتر با نمایشگرهای اولد و اندازه های 5.4 اینچ، 6.1 اینچ و 6.7 اینج را در نیمه دوم سال معرفی کند.

تمامی این چهار مدل آیفون مجهز به مودم X55 کوالکام بوده که قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G با باندهای با طول موج میلی متری و باندهای زیر 6 گیگاهرتز را دارند. ایالات متحده امریکا، کانادا، جاپان، کوریای جنوبی و انگلستان از جمله کشورهایی هستند که امکان پشتیبانی از شبکه 5G در باندهای با طول موج میلی متری در آن ها وجود دارد. احتمال می رود که اپل قابلیت اتصال به باندهای زیر 6 گیگاهرتز را در کشورهایی که فاقد فناوری 5G هستند، به کلی غیرفعال کند تا بدین ترتیب از قیمت محصولات بکاهد.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала