Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: بازی آسانی نداریم ، احتمال خرید در زمستان وجود دارد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشست خبری زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید قبل از دیدار امروز با اسپانیول روز گذشته برگزار شد و زیدان در خصوص مسائل مختلفی از جمله نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت 16:30 به وقت کابل در دومین دیدار هفته 16 رقابت های لالیگا به مصاف تیم فوتبال اسپانیول خواهد رفت.

زیدان سرمربی کهکشانی ها در نشست خبری قبل از آغاز این دیدار شرکت کرد و در خصوص شرایط تیم حریف صحبت کرد.

شرایط اسپانیول

جایگاه 19 این تیم در جدول اصلا ربطی به بازی امروز ما ندارد، آنها مستحق جایگاهی که دارند نیستند، چون تیم خوبی هستند. اسپانیول را دسته کم نمیگیریم، درست است که آنان در امتیاز خیلی از ما عقب هستند، اما فکر میکنم این موضوع دلیلی نیست برای این که آنان را دسته کم بگیریم.

نقل و انتقالات زمستانی

زیدان در مورد بازار نقل و انتقالات زمستانی نیز صحبت کرد و خرید بازیکن از سوی تیمش را رد نکرد. او در این خصوص گفت: هنوز زمان آن نرسیده ولی هر اتفاقی میتواند رخ دهد. خواهیم دید. من روی تک تک بازیکنان فعلی ام حساب میکنم و از همه شان راضی هستم.

گرت بیل و ممنوعیت از بازی گلف

یکی دیگر از موضوعات دیگری که در نشست خبری امروز مورد بحث قرار گرفت، گرت بیل و حاشیه های اخیر این بازیکن بود. اخیرا سرمربی تیم ملی فوتبال ولز گرت بیل و سایر بازیکنان تیم ملی این کشور را تا پایان یورو 2020 از بازی گلف محروم کرده است.

گرت بیل روز گذشته هم ویدیو کوتاهی از بیل نشر شد که در جریان تمرینات رئال به فکر بازی گلف است.

زیدان در این خصوص گفت: من نمیخواهم بعنوان مربی برای بیل یا هر بازیکن دیگری تصمیم بگیرم و یا چیزی را منع کنم. آنها ادم های بزرگی هستند.

وضعیت مصدومان ، بیل – مارسلو - هازارد

وی در خصوص مصدومیت سه بازیکن تیمش در آستانه ال کلاسیکو نیز گفت: روز گذشته معاینات پزشکی هر سه بازیکن تمام شد. من امیدوارم این سه بازیکن به زودی برگردند. وضعیت بیل و مارسلو تقریبا مشابه هم است، اما وضعیت هازارد فرق دارد. او هم مثل ما ناراحت وضعیت اش است. بیل در دیدار مقابل آلاوز مصدوم شد و دو روز بعد از مصدومیتش هم احساس درد داشت، به همین دلیل این هفته اصلا با ما تمرین نکرد و دیروز فقط برای دقایقی با تیم تمرین کرد.

زیدان در خصوص وینیسیوس برزیلی نیز گفت: وضعیت او خوب است و امروز نیز با تیم خواهد بود. او باید از فرصت هایش استفاده کند و خودش را در تیم ثابت کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала