Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی1 – اورتون3؛ افزایش اختلاف آبی ها با صدر و از دست رفتن جایگاه سوم+عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر چلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چلسی در بازی خارج از خانه برابر اورتون شکست خورد و با صدر جدول اختلافش افزایش یافت.

به گزارش اسپوتنیک، اورتون در نخستین بازی هفته شانزدهم در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان چلسی بود و موفق شد این تیم را شکست دهد.

اورتون که پنجشنبه مارکو سیلوا را به دلیل نتایج ضعیف اخراج کرده بود در این دیدار نمایش خوبی داشت و با نتیجه 1-2 شاگردان لمپارد را زمین گیر کرد.

در این دیدار ریچارلیسون در دقیقه 5 اورتون را پیش انداخت تا در همان آغاز بازی این تیم به دنبال پیروزی باشد. چلسی در نیمه نخست برای جبران نتیجه تلاش زیاد کرد اما تلاش این تیم نتیجه نداشت بازی با نتیجه 0-1 به سود اورتون در نیمه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم چلسی بازی را هجومی آغاز کرد اما این اورتون بود که به گول دوم رسید. در دقیقه 49 کالورت لوین موفق شد گول دوم اورتون را به ثمر برساند.

چلسی پس از این گول برای جبران نتیجه پیش کشید و موفق شد در دقیقه 52 با گول متیو کواچیچ یکی از گول های خورده را جبران کند.

اورتون اما باز هم بهتر بازی کرد و موفق شد در دقیقه 84 بازهم با کالورت لوین به گول برسد و این بازیکن خودش را دو گوله کند.

چلسی در دقایق باقی مانده برای جبران نتیجه تلاش کرد اما این تلاش ها ثمری نداشت و بازی با نتیجه 3-1 به سود اورتون به پایان رسید.

با این نتیجه چلسی 29 امتیازی شد و در  رده چهارم جدول قرار گرفت و اورتون با 17 امتیاز در رده چهاردهم جا خوش کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала