Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا با مسی قرارداد دایمی امضا می کند

© AFP 2023 / Marco Bertorello Футболист Лионель Месси с трофеем на церемонии вручения наград ФИФА в Италии
Футболист Лионель Месси с трофеем на церемонии вручения наград ФИФА в Италии  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوزپ بارتومئو رییس بارسلونا می خواهد لیونل مسی در میان شایعات، تا بازنشستگی اش در این باشگاه بماند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی پس از دریافت ششمین توپ طلای خود اخیرا در مورد بازنشستگی احتمالی اش اظهار نمود، اما جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا می خواهد که اعجوبه آرژانتینی قراردد جدیدی را امضا نماید.

هواداران بارسا دریافته اند که مهاجم محبوب آنها در پایان هر فصل می تواند نیوکمپ را ترک کند با این حال و به نقل از مارکا، بارتومئو در مصاحبه با رادیو کاتالونیا فاش کرده که هیچ ترسی از دست دادن مسی در آینده نزدیک ندارد.

وی گفت: "من دوست دارم مسی یک قرارداد دیگر [تمدید] امضا کند. او هنوز راه زیادی را برای رفتن [قبل از بازنشستگی] در پیش دارد. او هیچ مشکلی برای ماندن در بارسا ندارد. من شک ندارم که وی تا زمان بازنشستگی در اینجا بازی خواهد کرد."

بارتومئو ادامه داد: "او گفت وقتی فصل به پایان رسید صحبت خواهیم کرد. امیدوارم که بتوانم مسی را برای تمدید قرارداد جدید راضی سازم. من تمام خواهم کرد، اما لئو هنوز راه طولانی دارد. او وقتی می خواهد تمام شود حقش را دارد که تمام کند. این باشگاه اوست."

رئیس بارسلونا در ادامه اذعان می کند که فوتبال بدون بزرگترین بازیکنی که تاکنون دیده بود متفاوت خواهد بود اما او همچنین از استعداد جدیدی که در نیوکمپ پدیدار می شود، هیجان زده است.

وی گفت: "مسی که 32 سال سن دارد، هنوز مسیری طولانی در پیش دارد. ما همچنین استعدادهای جوانی داریم که از لا ماسیا می آیند. انسو فاتی [قراردادش] تمدید کرده اما همچنین [کارلس] آلنیا نیز وجود دارد. فرانکی دی یونگ به تازگی رسیده و بازیکنان جوانی همچون مارک آندره ترشتگن و عثمان دمبله هستند. ما باید با بازیکنان جوان تر برای آینده آماده شویم. روزی که مسی بازی را متوقف می کند، بازی متفاوت خواهد بود."

با وجود عملکرد مسی در این فصل، بارسلونا تحت نظر والورده اما حرکت نوسانی داشته ولی وقتی در مورد سرمربی بارسا از بارتومئو سؤال شد، وی اظهار داشت: "او تا سال 2021 قرارداد دارد. در بهار، گزینه ای وجود دارد که هم او و هم باشگاه می توانند تصمیم بگیرند که آیا [فصل بعدی] را ادامه دهند یا خیر. والورده تا پایان دوره [ریاست] من قرارداد دارد. بارسلونا یا او تصمیم به ماندن خواهند گرفت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала