Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوواچ به هدایت آرسنال فکر میکند

© Sputnik / Константин Чалабов /  مراجعه به بانک تصاویر نیکو کواچ
نیکو کواچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیکوکواچ سرمربی اخراج شده بایرن مونیخ چشم به کار روی نیمکت هدایت آرسنال دوخته است.

به گزارش اسپوتنیک، نیکو کوواچ سرمربی سابق بایرن مونیخ می خواهد نیمت خالی سکان هدایت آرسنال را پُر کند.

این مربی 48 سال، از زمان اخراجش از بایرن مونیخ در ماه نوامبر تا کنون بیکار است و هانس فلیک به عنوان سرمربی موقت تا پایان رقابتهای 2019-2020 پا به میدان گذاشته است اما کواچ و نمایندگانش روز شنبه در اورتون حضور پیدا کردند و در آن دیدار پیروزی 3-1 مقابل چلسی را از روی سکوهای ویژه در گودیسون پارک تماشا نمودند.

نیکو کواچ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادعای عجیب بیلد ؛ کواچ مربی تیم رقیب میشود

حضور وی باعث گمانه زنی ها شد كه می تواند جانشین ماركو سیلوای اخراج شده در مرسدس باشد ولی او از این پیشنهاد فاصله گرفت و اظهار داشت که او تنها در انگلستان در استراحت به سر میبرد.

كواچ كه قبل از حضور در بایرن دو سال هدایت آینتراخت فرانكفورت را به عهده داشت، پیش بینی می شود كه قبل از سفر به لندن بازی دوشنبه شب آرسنال – وستهام را تماشا خواهد کرد، و گرچه اصرار بر این است که او فقط در انگلستان در یک مأموریت تحقیق و تفحص به سر میبر اما گلف مدعی شده که او علاقه دارد جانشین اونای امری شود.

نمایندگان کوواچ با آرسنال در تماس بوده اند تا علاقه خود را به این نقش ابراز کنند، زیرا باشگاه لندنی در جستجوی جایگزینی دائمی برای امری است.

فردی لژونبرگ در حال حاضر مری موقت آرسنال است و البته آرسنال نیز رد نکرده كه شاید مرد سویدنی بتواند نقش مربی را تا پایان فصل ایفا نماید ولی نتیجه های دو بازی اخیر هم با او یار نبود و یک تساوی و یک شکست در کارنامه اش به ثبت رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала