Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

RBV جاگزین زیدان برای BBC

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان سرمربی مادرید 9 ترکیب مختلف را در تیمش امتحان کرده ولی هرگز با رودریگو، وینیسیوس و بنزما تیمش را به میدان نفرستاده است.

به گزارش اسپوتنیک، رودریگو، بنزما و وینیسیوس، خط جدید پیش رو برای رئال مادرید که اولین گل خود را مقابل اسپانیول در پیروزی 2-0 عصر شنبه در برنابئو رقم زد. دو ستاره برزیلی و یک فرانسوی با یک هدف، بی بی سی را فراموش کنید.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs Girona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - March 18, 2018 Real Madrid's Cristiano Ronaldo with the matchball after the match - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو از ترک رئال مادرید پشیمان است

در کنار آسنسیو، لوکاس، هازارد، بیل و خامس که همه با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند، زمان آن رسیده است که جوانان از طرف دیگر آتلانتیک شانس خود را به همراه تجربه بنزما به دست بیاورند. اما روز شنبه فقط بنزما بود که موفق شد نام خود را در صفحه جدول بگذارد (البته واران زننده گل اول بود)

 

زیدان به RBV می چرخد

با عزیمت کریستیانو رونالدو، بی بی سی معروف رئال مادرید (بیل، بنزما و کریستیانو) به به دست فراموشی سپرده شد و از آن زمان تاكنون هیچ یك خط رو به جلو، موفقیت آنها را به بار نیاورد. لوپتگی، سولاری و زیدان همگی نتوانسته اند با یک گروه ثابت در جبهه پایدار ظاهر شوند. به طور خاص زیدان تقریباً همه چیز را امتحان کرده است، از وینیسیوس، یوویچ، لوکاس گرفته تا ایسکو، بنزما، هازارد اما هیچکدام از آنها دوام نداشته، یا به دلیل مصدومیت، یا تصمیم مربی جابه جا شده اد.

 

سایه بلند "بی بی سی" رئال مادرید

چهار موفقیت اخیر لیگ قهرمانان اروپای رئال مادرید همیشه به خاطر "بی بی سی" به یاد می آید. بیل، بنزما و کریستیانو بیش از 400 گل به ثمر رساندند و همچنین یک قهرمانی در لیگ، کوپا دل ری، چهار جام جهانی باشگاه و چهار سوپر جام را نیز از آن خود کردند.

بنزما و بیل هنوز بخشی از رئال مادرید هستند، اما شکل نامنظم ستاره ولزی و تلاش با مصدومیت به این معنی است که اکنون نمی توان او را حساب کرد تا بخشی از شروع استاندارد دوم را تشکیل دهد. آنچه زیدان و رئال مادرید به آن احتیاج دارند این است که یک واحد جدید و محکم و با ثبات را در جبهه به وجود بیاورند و کریم بنزما به عنوان سنگ بنای آن قرار دارد. سؤال این است که آیا رودریگو و ونیسیوس حالا که به آنها فرصتی داده شده، می توانند در ادامه به بازیکنان جدیدی برای مادرید تبدیل شوند و در سنین پایین یک تریبون تشکیل دهند؟

وینیسیوس فصل را در ترکیب تیم مقابل سلتا آغاز کرد اما از آن زمان تاکنون تلاش کرده است تا قانع شود. قبل از بازی آخر هفته مقابل اسپانیول او در سه بازی یک دقیقه بازی نکرده بود و فقط 26.2 درصد از دقیقه های احتمالی خود را بازی می کرد. رودریگو هم زمانی بیشتر بازی نکرده و تنها 535 دقیقه در زمین حضور داشته است اما هر دو ناامید هستند که با تیم اول رئال مادرید امتیاز خود را بگیرند.

رودریگو در این فصل 5 گل به ثمر رسانده، به اندازه کافی که زیدان بتواند فرصت های خود را ادامه دهد. اما او یک شروع کننده معمولی نبوده او فقط 5 بار در ترکیب تیم بوده و 9 بار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала