Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر دست‌بردار ویدال نیست

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر آرتور ویدال ستاره شیلیایی
آرتور ویدال ستاره شیلیایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه اینتر تلاش‌های شان را بر سر جذب آرتور ویدال از سر گرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "موندودپورتیوو"، سران باشگاه اینتر از جذب آرتورو ویدال، هافبک چیلی بارسلونا دست بردار نیست. کونته به ویدال علاقمند است و به هر نحوی می‌خواهد او را در زمستان به خدمت بگیرد. ویدال در این فصل نتوانسته رضایت والورده را جلب کند و تنها در 4 بازی به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین بازی شده است.

آرتور ویدال ستاره شیلیایی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ویدال بارسلونا را تهدید کرد

این هافبک تیم ملی چیلی پیش از این اعلام کرده بود که در صورت قرار نگرفتن در ترکیب اصلی، زمستان اردوگاه کاتالونیا را ترک خواهد کرد. او فصل گذشته از بایرن مونیخ به بارسلونا آمد ولی نتوانست جایگاه ثابتی پیدا کند. پس از آنکه جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر میلان در سخنانی به تعریف و تمجید از آرتورو ویدال، پرداخت حالا رسانه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید از منابع خود دریافت که ویدال به زودی با باشگاه بارسلونا جلسه‌ای خواهد داشت تا خواهان موافقت بارسا با جدایی او از این باشگاه و انتقالش به اینتر شود.

صحبتهای ماروتا در حالی مطرح می‌شود که آرتورو ویدال در فصل جاری در نوکمپ با بی‌مهری کادر فنی بارسا روبرو شده و برای بازی کردن به عنوان یار فیکس با مشکل مواجه بوده است. گاتزتا می‌گوید ویدال به زودی با مدیریت بارسلونا جلسه‌ای برگزار خواهد کرد تا درباره انتقالش از این تیم گفتگو کند. بر اساس این گزارش ترجیح ویدال این است که در ماه ژانویه به اینتر یکجا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала