Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: رقابت با رئال، بارسا و یوونتوس بسیار دشوار است

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا
پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا، سررمبی منچسترسیتی به این باور است که اکنون توانایی رقابت با تیم‌های چون رئال مادرید، بارسلونا و یووتنوس را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "اسکای اسپورت"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که تیم او در حال حاضر در شرایط خوبی قرار ندارد و مقایسه آن با تیم‌های بزرگ اروپایی کار بسیار دشوار است و تاکید دارد که باید شرایط خود را بهبود ببخشد.

پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گواردیولا تنها سرمریی باقی مانده در لیگ جزیره

 سیتی فصل گذشته موفق شد سه گانه فوتبال داخلی انگلیس را از آن خود کند اما این فصل شرایط برای آنها تغییر کرده و پس از شکست 1 - 2 برابر منچستریونایتد حالا 14 امتیاز با لیورپول صدرنشین فاصله دارند. سیتی‌زن‌ها این فصل تا به این جای کار 4 شکست را پذیرفته و این در حالی است که آنها در تمام رقابت های فصل گذشته این تعداد شکست را در کارنامه داشتند.

گواردیولا در پیوند به شرایط تیمش در صحبت با خبرنگاران گفت:«یونایتد این کیفیت را داشت که دفاع کند و کار را در ضدحملاتت برای ما سخت کند و ما باید این را بپذیریم. این سطحی است که باید با آن روبرو شویم. ما باید برابر تیم هایی چون لیورپول، یونایتد، بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس به میدان برویم و واقعیت این است که ما در حال حاضر نمی توانیم با آنها رقابت کنیم. ما باید پیشرفت کنیم و این را بپذیریم. شاید باید ابتدا این واقعیت را بپذیریم و سپس به عنوان یک باشگاه برای پیشرفت خودمان تلاش کنیم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала