Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اختلاف بر سر تمدید قرارداد؛ امباپه انکار، پی‌اس‌جی اصرار

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن علاقه‌ای به ماندن در این تیم ندارد.

به گزارش اسپوتنیک وبه نقل از مارکا، باشگاه پاری‌سن‌جرمن در تلاش است که قرارداد کیلیان امباپه را تمدید کند اما این مهاجم فرانسوی تا به این جا حاضر به انجام این کار نشده و همین موضوع فشارها بر پاریس را روزبه‌روز افزایش می دهد. پاریسی ها مشکلات بسیاری برای مدیریت بلندپروازی امباپه دارند و این در حالی است که او یکی از با استعدادترین مهاجمان در سرتاسر دنیاست و رفتارش در دو بازی اخیر باشگاه را تحت فشار بیشتری قرار داده است. بازیکن فرانسوی با وجود اصرار باشگاه پی اس جی،  نشان داده که هیچ علاقه ای به تمدید قرارداد با این تیم ندارد. با این وجود باشگاه از او درخواست کرده که به پیشنهاد هیچ تیمی توجه نکند.

کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیشنهاد جذاب رئال مادرید به امباپه

ستاره تیم ملی فرانسه در فصل های اخیر عملکرد بسیار درخشانی را از خود به نمایش گذاشته و همین موضوع باعث شده که باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید به مشتریانی جدی برای خرید او تبدیل شوند. با این حال این باشگاه پاریسی علاقه‌ای به مذاکره درباره ستاره تیم خود ندارد و نمی‌خواهند این اتفاق در تابستان سال آینده رخ دهد. پی‌اس‌جی مشکلات بسیاری برای مدیریت بلندپروازی امباپه دارند و این در حالی است که او یکی از با استعدادترین مهاجمان در سرتاسر دنیاست و رفتارش در دو بازی اخیر باشگاه را تحت فشار بیشتری قرار داده است. او در برابر نانت و مونپولیه از زمین بازی بیرون کشیده شد و واکنش بدی به این تصمیم توماس توخل نشان داد. یک عامل تعیین کننده در آینده این بازیکن نتیجه گیری پی اس جی در لیگ قهرمانان است.

امباپه تا پایان سال 2022 با پاری‌سن‌جرمن قرارداد دارد و به نظر می‌رسد که تمایلی برای تمدید قرارداد با تیم فرانسوی نیز نداشته باشد. همچنین باشگاه رئال مادرید نیز به دنبال جانشینی به حق برای کریستیانو رونالدو است که در تابستان 2018 از جمع کهکشانی ها جدا شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала