نتایج ابتدایی انتخابات فردا یا پس فردا اعلام خواهد شد

© Sputnik / Firooz Mashoofنتایج ابتدایی انتخابات فردا یا پس فردا اعلام خواهد شد
نتایج ابتدایی انتخابات فردا یا پس فردا اعلام خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیسیون مستقل انتخابات اعلام کرده است که نتایج ابتدایی فردا یا پس فردا اعلام خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، کمیسیون مستقل انتخابات اعلام کرده است که آماده اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در دو روز آینده هستند.
کمیسیون مستقل انتخابات می گوید که تمامی کار های فنی در بارۀ نتایج بازشماری آرا انجام یافته است و اکنون این کمیسیون در بارۀ گزینه های اعلام نتایج قسمی و نتایج نخستین انتخابات ریاست جمهوری تصمیم خواهد گرفت.
اورنگزیب، عضو کمیسیون مستقل انتخابات، گفت: «دقیق وقتش را برایتان گفته نمی توانم که امروز اعلام میشود یا فردا ولی ما نتایج ابتدایی را اعلام می کنیم.»
کمیسیون انتخابات درحالی گفته است که نتیجه ابتدایی انتخابات را اعلام خواهند کرد که طرافدران تیم ثبات و همگرایی به رهبری داکتر عبدالله عبدالله در هفت ولایت، دروازه های دفاتر ساحوی کمیسیون مستقل انتخابات را مسدود کردند و اجازه بازشماری آرا را نمی دهند. دسته‌های انتخاباتی ثبات و همگرایی و صلح و عدالت اسلامی ادعا دارند که برنده انتخابات اند، کمیسیون مستقل انتخابات و تیم رئیس جمهور غنی را متهم به تقلب می کنند. انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به تاریخ ششم ماه میزان برگزار شد و اعلام نتایج ابتدایی آن بیشتر از دو نیم ماه می شود که به تاخیر افتاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала