Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارتومئو: درهای نئوکمپ همیشه به روی گواردیولا باز است

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوزپ ماریا بارتومئو رییس باشگاه بارسلونا مدعی شد که درهای نیوکمپ همیشه به روی پپ گواردیولا باز است تا شایعات بازگشت مردی که دورانی طلایی را در اسپانیا سپری کرد، تشدید شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت "گل"، سران باشگاه بارسلونا پیش‌تر در پاسخ به پرسشی در خصوص بازگشت گواردیولا به نیمکت آبی‌اناری‌ها، پاسخی چند پهلو و رمزآلود داده بودند و اکنون جوزپ ماریا بارتومئو با تاکید بر همان موضع گفت: «این موضوع به من بستگی ندارد. این پپ بود که تصمیم به رفتن گرفت اما درهای نیوکمپ همیشه به روی او باز است».

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مدیرعامل بارسلونا: از بازنشستگی مسی می‌ترسم

پپ گواردیولا، سرمربی کنونی باشگاه منچسترسیتی از آکادمی مشهور و تحسین‌برانگیز لاماسیا ظهور کرد و در دوران فوتبالی به ستاره ای برجسته در نیوکمپ بدل شد. او پس از دوران بازی برای کسب تجربه در عرصه سرمربیگری به نیوکمپ بازگشت و در ادامه هدایت آبی اناری‌ها را عهده‌دار شد و عصر طلایی و مملو از جام و افتخار را در کنار لیونل مسی و دوستان و با استفاده از سبک معروف "تیکی تاکا" تجربه کرد.

انتطار نمی‌رود در انتقالات جنوری در تیم تحت هدایت ارنستو والورده تغییری ایجاد شود اما گمانه زنی‌هایی مبنی بر جدایی "ایوان راکیتیچ" و "آرتورو ویدال" شنیده می‌شود. رییس باشگاه کاتالان‌ها در این باره تاکید کرد: «در جنوری انتظار تغییر و تحولات زیادی نداریم. تیم متعادلی داریم، نیازی به ورودی جدید نیست اما شرایط از دست دادن بازیکن را هم نداریم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала