Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: برای فکر کردن در مورد ال کلاسیکو هنوز زود است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان زیدان مدعی شد که تمرکزش در حال حاضر به بازی با کلوب بروژ است و به ال کلاسیکو فکر نمی کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در دیدار تشریفاتی به مصاف کلوب بروژ خواهد رفت و با توجه به صعود این تیم به دور بعد شاگردان زیدان کار دشواری در پیش نخواهند داشت.

Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رودریگو: وقتی زیدان را دیدم می لرزیدم

زیدان در کنفرانس خبری قبل از بازی با کلوب بروژ در موارد مختلف از جمله مصدومیت هازارد و ال کلاسیکو صحبت کرد و مدعی شد که برای فکر کردن به ال کلاسیکو هنوز زود است.

زیدان گفت:« بازی فردا، بازی راحتی نخواهد بود و ما در لیگ قهرمانان بازی می کنیم جایی که هیچ بازی ساده نیست. کلوب بروژ به لیگ اروپا میرود و انگیزه بالایی برای این دیدار دارد. ما در هر شرایط باید همان رئال باشیم که همیشه هستیم.»
زیدان در ادامه صحبت هایش در مورد هازارد نیز صحبت کرد و گفت:« من امیدوارم هازارد زودتر بهبود یافته و برای رئال مادرید بازی کند. مهم ترین موضوع است که ادن هازارد صبور باشد. این دوران روزهای خوبی برای هازارد و ما نیست، اما من امیدوارم او هر چه زودتر قادر به بازگشت به میادین باشد.»
زیدان در پاسخ به پرسشی در مورد ال کلاسیکو گفت:« در حال حاضر به بازی برابر کلوب بروژ فکر می کنم و این بازی فوتبال است و باید به برد فکر کرد.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала