Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره لیورپول، گزینه اصلی جانشینی نیمار در پی‌اس‌جی

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از گزینه‌های اصلی و مدنظر سران باشگاه پاری‌سن‌جرمن، سادیو مانه است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "فرانس فوتبال"، مدیران باشگاه پاری‌سن‌جرمن به خوبی می‌دانند که بعید است بتوانند نیمار را برای مدتی طولانی در تیمشان حفظ کنند. از همین‌رو سران باشگاه پاریسی از همین حالا به دنبال اعمال تغییراتی در رختکن تیمشان هستند تابا جذب بازیکنان جدید بتوانند رختکنشان را بازسازی کنند. سران این باشگاه پاریسی به دنبال آن هستند که در صورت جدایی نیمار از این تیم، سادیو مانه، مهاجم باشگاه لیورپول را به خدمت بگیرند.

نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جدال هواداران پی‌اس‌جی با نیمار هنوز پا برجاست

از سوی دیگر بعید به نظر می‌رسد که سران لیورپول با پیشنهادی کمتر از 100 میلیون یورو برای فروش مانه سرمیز مذاکره بنشینند. البته سران باشگاه پاری‌سن‌جرمن هم پول کافی برای خرید او را دارند؛ چرا که از فروش نیمار مبلغی در حدود 200 میلیون یورو عایدشان خواهد شد. در این میان اما، این باشگاه نام گزینه‌های دیگری را هم مطرح کرده اند که در صورت ناکامی در جذب مانه، برای خرید این گزینه‌ها دست به کار شوند. بازیکنانی مثل یوسف آتال، ماتیا دی شیلیو، کالیدو کولیبالی و یا ادواردو کاماوینگا.

مانه که سابقه بازی در تیم متز را دارد، در سالهای اخیر و در طول دوران حضورش در لیورپول تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان دنیا شده و در رنکینگ اخیر توپ طلای سال 2019، در رده چهارم قرار گرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала