Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فدراسیون فوتبال افغانستان عضویت برونزی فوتبال پایه کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کرد

© Photo / AFFلوگوی فدراسیون فوتبال افغانستان
لوگوی فدراسیون فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون فوتبال افغانستان به خاطر فعالیت‌های درخشانش، عضویت فوتبال پایه کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال افغانستان 24مین فدراسیونی است که این عضویت را دریافت کرد که از میان سایر کشورهای قاره هم‌قطار استرالیا، جمهوری خلق چین، و مالیزیا شده است. امتیاز فوتبال پایه ابزار توسعه ای برای فدراسیون های عضو است تا به وسیله آن برنامه های فوتبال پایه خود را ارتقا بخشند و 20 کتگوری از اجراآت را برجسته می‌سازد که شامل مسابقات فوتبال پایه، ساختار، برنامه‌ریزی و همکاری دراز مدت همراه با PFF می‌باشد که تمام معیارها را دارا بوده است.

فدراسیون فوتبال افغانستان بالای سه حوزه کلیدی تمرکز کرده است که عبارت اند از برنامه های فوتبال پایه که توسط فدراسیون های عضو تایید شده اند، مسابقات فوتبال پایه و کورس های فوتبال پایه. برنامه‌های فوتبال پایه که مورد تایید فدراسیون های عضو هستند نقطه قوت در توسعه فوتبال پایه برای فدراسیون فوتبال افغانستان است که همین امر فلسفه همکاری با سایر فدراسیون‌های عضو در منطقه را شکل می‌دهد.

تلاش‌های دو جانبه همراه با حمایت های بین المللی باعث شده است زمینه بیش از 180 بازی و مسابقه را با بیش از 4700 اشتراک کننده فراهم سازد. پروژه‌های مختلف فدراسیون فوتبال افغانستان قومیت‌ها، مذاهب، و افراد سالم و اشخاص دارای معلولیت مختلف را گرد هم آورده است و مسابقات بانوان را به یکی از اولویت های عالی فدراسیون مبدل ساخته است که هدف غایی آن افزایش اشتراک از طریق مسابقات است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала