Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اورتون و آرسنال مشتریان آنچلوتی

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چند منبع معتبر از پیشنهاد دو تیم انگلیسی اورتون و آرسنال برای کارلو آنچلوتی بخاطر سکان هدایت این تیم خبر داده‌ اند.

به گزارش اسپوتنیک، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال ناپولی شب گذشته (سه‌شنبه) با مسجل شدن صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از پیروزی خانگی 4 بر صفر مقابل خنک بلژیک، جلسه‌ای میان سرمربی تیم و اورلیو دلورنتیس رئیس باشگاه برگزار شد که نتیجه آن اعلام برکناری کارلتو از سرمربیگری آبی‌پوشان شهر ناپل بود.

در همین حال برخی از رسانه‌های ایتالیایی از جمله شبکه اسکای‌اسپورت ایتالیا و توتومرکاتو مدعی شده‌اند که آرسنال مقصد احتمال آنچلوتی خواهد بود. این رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که سرمربی سابق تیم‌های فوتبال میلان، چلسی، رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن و بایرن‌مونیخ در انگلیس به جز آرسنال مشتری دیگر مانند اورتون هم دارد اما احتمال اینکه توپچی‌ها تلاش بیشتری برای استخدام این مرد 60 ساله ایتالیایی انجام دهند بیشتر است. آرسنال اخیراً اونای امری را اخراج کرده و هدایت تیم را به صورت موقت به فِرِدی لیونبرگ سپرده است. گزارش شده است که بلافاصله پس از اخراج آنچلوتی، آرسنال برای برقراری تماس با او اقدام کرده است.

آنچلوتی به واسطه دوران مربیگری‌اش در چلسی، شناخت خوبی از فوتبال انگلیس و شرایط زندگی در لندن دارد. او از همین الان می‌تواند در خارج از ایتالیا مربیگری کند اما تا پایان فصل جاری اجازه ندارد هدایت تیم دیگری سری A را برعهده بگیرد. این هم به دلیل آن است که طبق قوانین فوتبال ایتالیا یک مربی نمی‌تواند در یک فصل از سری A روی نیمکت دو تیم متفاوت بنشیند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала