Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بردهای پرگُل کابوس آنچلوتی(عکس)

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی مشهور ایتالیایی از بردهای پر گل اصلا خاطره خوبی ندارد، شب گذشته هم پس از پیروزی پر گل تیم‌اش از هدایت باشگاه ناپلی اخراج شد.

به گزارش اسپوتنیک،  کارلو آنچلوتی یک سال و نیم پس از پذیرش هدایت ناپولی از سمت خود برکنار شد. سرمربی مشهور ایتالیایی فصل گذشته ناپولی را به رتبه دوم سری آ هدایت کرد ولی امسال در لیگ ایتالیا شرایط برای او و تیمش خوب پیش نرفته و پس از گذشت 15هفته، این تیم در رده هفتم قرار دارد. 

ناپولی هفته هاست در سری آ پیروز نشده ولی در لیگ قهرمانان توانست به عنوان تیم دوم و پس از لیورپول از گروه خود صعود کند. شب گذشته شاگردان کارلتو با 4 گل خنک بلجیم را در هم کوبیدند و راهی دور بعد شدند اما ساعاتی بعد مالک ناپولی حکم به اخراج آنچلوتی داد.

 کارلتو حالا اولین مربی دنیاست که برای دومین بار پس از اینکه تیمش با اختلاف 4 گل پیروز شده، شغلش را از دست داده است. سال 2015 زمانی که آنچلوتی سرمربی رئال بود، پس از برتری 7-3 بر ختافه در آخرین هفته لالیگا از سمت خود برکنار شد. او نتوانست رئال را در فصل 15-2014 به افتخاری برساند و یک سال پس از کسب دهمین عنوان قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ، جای خود را به رافا بنیتس داد. اخراجی که در زمان خود سر وصدای زیادی به پا کرد.

کارلتو 4 سال بعد و بار دیگر پس از اینکه تیمش با اختلاف 4 گل به پیروزی دست یافت، حکم اخراجش را دریافت کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала