ریاست اجراییه: حمله تروریستی در بگرام مغایر ارزش‌های انسانی و اسلامی است

© Photo / ریاست اجراییهکاخ سپیدار، ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان
کاخ سپیدار، ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان در واکنش به حمله تروریستی در نزدیکی پایگاه بگرام، این حمله را مغایر ارزش‌های انسانی و اسلامی خوانده است.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان با نشر یک خبرنامه، نوشته است: با تأسف امروز در یک حملۀ تروریستی در نزدیکی پایگاه بگرامِ ولایت پروان، ده‌ها غیرنظامی زخمی شده و خسارات هنگفت مالی به باشندگان محل وارد شده است.

پروانطالبان مسوولیت حمله به پایگاه امریکایی بگرام را بر عهده گرفت - اسپوتنیک افغانستان
طالبان مسوولیت حمله به پایگاه امریکایی بگرام را بر عهده گرفت

در ادامه خبرنامه آمده است که تروریستان با منفجرکردن یک موتر پر از مواد انفجاری، به شمول ده‌ها خانه، یک مسجد را نیز تخریب کرده‌اند.

ریاست اجراییه با محکوم کردن این حمله با شدیدترین کلمات، تاکید کرده است که این حمله تروریستی مغایر تمام ارزش‌های انسانی و اسلامی است.

در پایان آمده است: متأسفانه تروریستان جنایت‌کار دست از حمله به اماکن و تأسیسات ملکی و وحشت و دهت در میان غیرنظامیان بر نمی‌دارند. جنایت‌کاران باید بدانند که با چنین حملات بزدلانه به هدف نخواهند رسید.

براساس گزارش وزارت امور داخله جمهوری اسلامی افغانستان، در نتیجه حمله تروریستی امروز در نزدیکی پایگاه نظامی بگرام در ولایت پروان، دو غیرنظامی جان باخته و ۷۳ غیرنظامی دیگر زخمی شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала