Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرارداد 6 بازیکن بایرن تمدید می شود

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر مانوئل نویر
مانوئل نویر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بایرن مونیخ قصد دارد تا قرارداد 6 بازیکنش که در 2021 به پایان می رسید را تمدید نماید.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسپورت بیلد، قراردادهای نویر، مولر، تیاگو، آلبا، مارتینز و بواتنگ در سال 2021 منقضی می شود و به همین دلیلد بایرن می خواهد از مارچ 2020 با این بازیکنان گفتگو بر سر تمدید قرارداد شان را آغاز می نماید.

مانوئل نویر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال خداحافظی نویر پس از یورو2020

در این بین مانوئل نویر دروازه بان این باشگاه تا سال 2023 قرارداد جدیدی به دست خواهد آورد. با توجه به عملکرد خوب اخیر او، باشگاه کاملاً روی نویر حساب می کند و او را دوباره در کلاس جهانی می بیند.

توماس مولر تاکنون قرارداد جدیدی ندارد، مولر می خواهد بداند شرایط در بایرن چگونه پیش خواهد رفت. مربی مانند هانسی فلیک که روی نقاط قوت مولر حساب می کند می تواند در تصمیم گیری تأثیر بگذارد. اگر فلیک بماند، شانس تمدید افزایش می یابد در غیر این صورت یک انتقال تابستانی مستثنی نیست.

برای تیاگو، همه چیز باز است. او بزرگترین بازنده تغییر مربیگری است، از وضعیت فعلی ناراضی است و می تواند بازگشت به اسپانیا را تصور کند. از نظر داخلی این باشگاه قدردانی می کند که تیاگو شکایت عمومی ندارد و می خواهد پس از تعطیلات زمستانی با او گفتگو نماید.

در مورد آلابا: بایرن می خواهد قراردادش را تمدید کند و اگر او یک دستمزد قابل مقایسه با سایر بازیکنان برجسته دریافت کند، بایرن می تواند تمدید نماید. بایرن وقتی صحبت از آلبا می شود، رقابت دارد زیرا ماموران با جدیت او را به باشگاه های برتر مانند بارسا و رئال پیشنهاد می دهند.

عزیمت مارتینز قابل تصور است. گفتگوها درباره آینده وی برای تابستان برنامه ریزی شده است. حضور او در برابر گلادباخ منتقدان را تأیید کرد که ژاوی فراتر از اوج خود است. بعد از 8 سال در مونیخ، حالا برای مارتینز ترک این باشگاه در سال 2020 قابل تصور است.

بواتنگ خواهان جدایی است و به همین ترتیب نماینده خود را تغییر داد. او قصد داشت تابستان گذشته به فروش برسد اما به دلیل دستمزد زیاد وی هیچ علاقمند نیافت و او نیز احتمالا در تابستان آینده جدا خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала