معلوم شدن سرنوشت 300 هزار رأی جنجالی تا دو سه روز آینده

© Photo / IEC معلوم شدن سرنوشت 300 هزار رأی جنجالی تا دو سه روز آینده
 معلوم شدن سرنوشت 300 هزار رأی جنجالی تا دو سه روز آینده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
300 هزار رأی جنجالی زیر بررسی کمیسیون شکایات انتخاباتی قرار گرفته و این کمیسیون مصمم به صدور فیصله‌ای در این باره تا دو – سه روز دیگر می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از هشت صبح، پیش از این نهادهای ناظر بر انتخابات انتقاد کرده بودند که چرا کمیسیون شکایات انتخاباتی برای بررسی و رسیده‌گی به شکایات مربوط به این 300 هزار رأی دست به کار نشده است. جنجال‌ها در پیوند به این شمار رأی، حدود یک ماه پیش زمانی آغاز شد که کمیسیون مستقل انتخابات از ابطال آن خودداری و کار تفتیش و بازشماری آرا را آغاز کرد. نامزدان معترض، این شمار رأی را «تقلبی» می‌خوانند و حفظ آن در سرور مرکزی را اقدامی از جانب کمیسیون مستقل انتخابات به هدف «رأی‌سازی» به نفع دسته انتخاباتی «دولت‌ساز» توصیف کرده‌اند.

کمیسیون: با نامزدان و ناظران انتخابات نشست مشترک برگزار می شود - اسپوتنیک افغانستان
کمیسیون: با نامزدان و ناظران انتخابات نشست مشترک برگزار می شود

زرمینه کاکر، معاون سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی، در صحبت با این روزنامه گفت که شکایات در پیوند به 300 هزار رأی «جنجالی» به این کمیسیون مدت‌ها پیش رسیده بود و کمیسیون شکایات انتخاباتی فعلاً در حال بررسی این شکایات است. خانم کاکر افزود که قرار است پس از تکمیل روند بررسی این شکایات، کمیسیون شکایات انتخاباتی فیصله خود درباره سرنوشت این 300 هزار رأی را صادر کند. او تأکید کرد که بررسی این شکایات رو به اتمام است و فیصله کمیسیون شکایات انتخاباتی احتمالاً تا دو – سه روز آینده در این باره صادر خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала