Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ولا و بارسا عاشق و معشوق به دنبال وصال

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس ولا
کارلوس ولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا برای جذب کارلوس ولا ستاره مکسیکویی پیشین سوسیداد و آرسنال دوباره اقدام کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کارلوس ولا بازیکنی مکسیکویی و با تجربه باشگاه لوس آنجلس اف‌سی که بارها از علاقه خود به پیوستن به بارسا خبرداده است مجددا با پیشنهاد ازسوی این تیم روبرو شده است.

ویمدتی است در لیگ آمریکا و برای لوس آنجلس اف سی بازی می کند. او فصل گذشته برای این باشگاه در 36 بازی 38 گل زد و 12 پاس گل داد و با تداوم درخشش خود، یک بار دیگر مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

بهترین بازیکن فصل گذشته MLS که سابقه خوبی در لالیگا با پیراهن سوسیداد دارد، سال گذشته مورد توجه بارسا قرار داشت ولی به دلیل تقاضای مالی بالای باشگاه آمریکایی، انتقال او ممکن نشد و بارسا در ژانویه 2019 کوین بواتنگ را به خدمت گرفت.

علاقه بارسا به جذب ولا تمام نشده و طبق ادعای جیووانی دوس سانتوس، بازیکن سابق بارسا و هم تیمی ولا در لوس آنجلس اف سی، ستاره مکزیکی پیشنهادی جدید از باشگاه کاتالان دریافت کرده است.

دوس سانتوس ضمن تایید این پیشنهاد گفت:"من حالا در تعطیلات هستم و مدتی است با ولا تماسی نداشته ام ولی 100 درصد می دانم که او پیشنهادی از بارسا دریافت کرده است. نمی دانم تصمیم نهایی او چه خواهد بود ولی برایش بسیار خوشحالم. اینکه بارسا به دنبال شماست، یعنی کارتان را خوب انجام داده اید. این بهترین فرصت برای ولا محسوب می شود و به عنوان هموطن او، امیدوارم به پیشنهاد بارسا پاسخ مثبت بدهد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала