Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

40 تیم به دنبال یک بازیکن؛ هالند دنیا را به‌خود مجذوب کرده است

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Iran Training
توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارلینگ هالند ستاره درخشان و جوان اهل ناروی باشگاه سالزبورگ مورد توجه تیم‌های زیادی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های بزرگ اروپایی به دنبال ارلینگ هالند، مهاجم تیم فوتبال ردبول سالزبورگ اتریش هستند و دیشب عملکرد این بازیکن آینده دار را در دیدار این تیم مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان زیر نظر گرفته بودند.

مارسل بوت، رئیس دپارتمان استعدادیابی منچستریونایتد نیز یکی از افرادی بود که برای تماشای بازی ارلینگ هالند راهی اتریش شده بود، اما او تنها فرد حاضر در استادیوم برای زیر نظر گرفتن این بازیکن آینده دار نبود و طبق ادعای شبکه اسکای اسپورتس، از 40 تیم مختلف اروپایی استعدادیاب هایی برای در نظر گرفتن شرایط انتقال ارلینگ هالند این بازی را به نظاره نشستند.

ارلینگ هالند پس از به ثمر رساندن 28 گل در 22 بازی، مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته و تا به حال نام تیم هایی چون منچستریونایتد، رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس و لیورپول برای جذب بازیکنی که در شش دیدار لیگ قهرمانان اروپا در این فصل هشت گل به ثمر رساند مطرح شده است.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پیش از دیدار دیشب و در نشست مطبوعاتی به تمجید از ارلینگ هالند پرداخته و او را مهاجمی استثنایی توصیف کرد. البته ارلینگ هالند در دیدار حساس مقابل لیورپول موفقیتی نداشت و بالاخره روند گلزنی های پیاپی او در لیگ قهرمانان قطع شد تا سالزبورگ در نهایت با پذیرش شکست 0-2 مقابل لیورپول، از راهیابی به دور بعدی لیگ قهرمانان ناکام مانده و راهی لیگ اروپا شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала