Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: قهرمانی در لالیگا دشوار شده است

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا به این باور است که رقابت در این فصل لالیگا پیچیده‌تز از گذشته شده است.

به گزارش اسپوتنیک  و به نقل از "مارکا"، لیونل مسی معتقد است که فاصله میان بارسلونا و رئال مادرید با دیگر تیم‌های شامل در لالیگا در یک ده گذشته کم‌تر شده است. از همین‌رو این مورد رقابت‌ در این لیگ را پیچیده‌تر و دشوارتر از گذشته کرده است.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی: رئال مادرید آماده است، این ال‌کلاسیکو بسیار حساس است

فوق ستاره ابی‌اناری‌ها در این مورد به توضیحات پرداخت و گفت:« همه چیز بیشتر و بیشتر به تساوی کشیده شده است. برای سال ها همینطور بوده و ما متوجه شدیم که کیفیت تیم ها نیز بیشتر شده است. هر تیمی می تواند تیم دیگر را شکست دهد و این کار را برای تیم های مهمان سخت می کند. تیم ها در خانه قوی تر شده اند چون می دانند که برای رسیدن به هدف خود باید در خانه خوب بازی کنند. این باعث می شود که همه چیز مساوی و پیچیده تر شود».

بارسلونا به دلیل تفاضل گل بهتر و هم امتیاز با رئال مادرید در صدر جدول رده بندی لالیگا ایستاده و سویا تنها با 3 امتیاز اختلاف در رده سوم قرار دارد. این در حالی است که اختلاف امتیاز رئال سوسیه داد 27 امتیازی که در رده چهارم است با گرانادای رده نهمی نیز تنها 3 امتیاز است. بارسلونا تا به حال 3 شکست و یک تساوی در 15 بازی اخیر در کارنامه خود دارد و رئال 4 تساوی و تنها یک شکست را پذیرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала