این یک بازی نیست؛ شبیه سازی جنگ هسته ای منتشر می شود + ویدیو

© Fotolia / Twindesignerاین یک بازی نیست؛ شبیه سازی جنگ هسته ای منتشر می شود + ویدیو
این یک بازی نیست؛ شبیه سازی جنگ هسته ای منتشر می شود + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این شبیه سازی به زودی منتشر خواهد شد، در این برنامه شما به راحتی می توانید عواقب جنگ هسته ای را مطالعه کنید.

به گزارش اسپوتنیک، شبیه سازی جنگ هسته ای، که در سال 2020 رونمایی خواهد شد، به هر کس امکان می دهد تا سناریوی باورپذیر روز رستاخیز را توسعه دهد و عواقب آن را مطالعه کند، تا آن را فقط یک «بازی» ننامد.

معنای جنگ تمام عیار هسته‌ای قابل درک نیست، پرتاپ بمب هسته ای می تواند به طور اساسی زندگی را در کره زمین تغییر دهد، میلیون ها نفر در دقایق اولیه خواهد مُرد و با تغییر اوضاع میلیون ها نفر بخاطر گرسنگی از بین می‌روند.

بازی های جنگی زیادی وجود دارد ولی هیچ کدام شان سناریوی نابودی کامل سیاره ما و پایان جهان را در نظر نمی گیرند، برای این کار، ما به شبیه ساز جنگ هسته ای «NWS» نیاز داریم.

«NWS» به گونه طراحی شده است که به مردم آموزش دهد تا همه وحشت های جنگ هسته ای ببینند، این توسط مهندس ایوان استپانوف، که در آلمان زندگی و کار می کند طراحی و ایجاد شده است، در «NWS» به کاربران اجازه می دهد که جنگ های هسته ای تمام عیار را بازی کنند، کلاهک هایی را توسعه دهند، موشک های هسته ای را پرتاب کنند و با استفاده از نقشه گوگل می توانند بمب هسته ای را پرتاب کنید.

اگر تا حال در این فکر هستید که در نتیجه جنگ هسته ای میان روسیه و امریکا چند میلیون انسان جان خود را از دست می دهند، با نقشه جهان چی خواهد شد اگر بریتانیا موشک های هسته ای زیردریایی اش را به سوی مسکو پرتاب کند، آنگاه «NWS» قادر به پاسخگویی جامع خواهد بود.

ایوان استپانوف سازنده این طرح می گوید: "این یک شبیه سازی تعاملی واقع بینانه و تجسم درگیری های هسته ای با تأکید بر پیامدها است، از نظر فنی، این یک بازی نیست، از آنجا که هیچ هدف و امتیازی  برای بازیکنانی که همه را نابود می کنند وجود ندارد،  بلکه یک برنامه آموزشی است که می توانید آزادانه سناریوی هرگونه درگیری احتمالی را الگوبرداری و بازی کنید".

در برنامه شما می توانید به ساده گی همه چیز را مشاهده کنید، دود شهرهای در حال سوختن، و کشته شدن مردم از آتش سوزی، تابش و گرسنگی.

طراحی این برنامه می خواهد واضح سازد که تسلیحات هسته ای چقدر وحشتناک است هدف از این کار افزایش آگاهی از خطرات ناشی از سلاح های هسته برای جامعه عنوان کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала