بازدید شاهدخت سعودی از پایگاه فلوریدا آمریکا

© AP Photo / Hassan Ammar بازدید شاهدخت سعودی از پایگاه فلوریدا آمریکا
  بازدید شاهدخت  سعودی از پایگاه فلوریدا آمریکا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شاهدخت ریما بنت بندر آل سعود طی بازدید از پایگاه در ایالت فلوریدا بر همکاری سعودی با آمریکا در روند تحقیقات تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العربیه، شاهدخت ریما بنت بندر آل سعود و سفیر این کشور در آمریکا دیروز پنج‌شنبه 12 دسامبر طی بازدید از پایگاه پنساکولای هوایی دریایی در ایالت فلوریدا ضمن ابراز همدردی و تسلیت خالصانه به خانواده‌های قربانیان حادثه تیراندازی هفته گذشته در این پایگاه نظامی بر همکاری پادشاهی عربی سعودی با آمریکا در روند تحقیقات تاکید کرد.

​به گزارش خبرگزاری رسمی سعودی (واس) شاهدخت ریما بنت بندر آل سعود طی این بازدید بر «تقویت همکاری کامل سعودی با مقامات آمریکایی» در روند تحقیقات درباره حادثه‌ای که در این پایگاه اتفاق افتاده تاکید کرد.

A woman drives a car in Riyadh, Saudi Arabia (File) - اسپوتنیک افغانستان
نخستین زن رئیس در عربستان

سفیر سعودی در واشینگتن طی این بازدید با فرماندهی پایگاه هوایی دریایی پنساکولای ایالات فلوریدا ملاقات کرده و مجددا این حمله را محکوم کرد.

سفیر پادشاهی سعودی همچنین تاکید کرد که به پیگیری پرونده این حادثه ادامه خواهد داد و در این رابطه هر گونه کمکی را برای تسریع در روند تحقیقات انجام خواهد داد.

پیش از این یک دانشجوی نظامی سعودی هفته گذشته در پایگاه هوایی دریایی پنساکولای ایالت فلوریدا اقدام به تیراندازی کرد که این اقدام او منجر به کشته شدن 3 تن و مجروح شدن 8 تن دیگر و علاوه بر آن کشته شدن فرد مهاجم شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала