Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ جرارد با رنجرز تمدید کرد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر استیون جرارد Russia Soccer Europa League Spartak - Rangers
استیون جرارد Russia Soccer Europa League Spartak - Rangers - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
استیون جرارد با باشگاه رنجرز به عنوان سرمربی تا سال 2024 قراردادش را تمدید نمود.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه فوتبال گلاسکو رنجرز اسکاتلند رسما اعلام داشت که قرارداد استیون جرارد سرمربی این تیم را تا 2024 تمدید کرده است.

استیون 39 ساله در تابستان 2018 به رنجرز پیوست و از آن زمان تاکنون پیشرفت چشمگیری در این باشگاه داشته است.

در اولین فصل حضور او باشگاه از زمان صعود به لیگ برتر اسکاتلند به امتیازات کامل دست یافته و در این فصل هم استیون به تیمش کمک کرده تا فرم فوق العاده ای در لیگ پیدا کند و در 15 بازی تاکنون فقط یک بار شکست خورده است.

حضور وی باعث تقویت حمایت باشگاه شده که نه تنها از پیشرفت نتایج بلکه از برند پر هیجان فوتبال لذت برده اند.

همکاران ایستون (گری مک آلیستر، مایکل بیل، تام کالشاو، کالین استوارت، جردن میلسوم، مارک والر، اسکات میسون و گریم استیونسون) نیز قراردادهای خود را در این باشگاه تمدید کرده اند و مدیر رنجرز می گوید: "من از این که اقامت خود را تمدید کردم خوشحالم. در این باشگاه فوتبال فوق العاده است. وقتی دیو کینگ در مورد احتمال تمدید قرارداد من با رنجرز به من نزدیک شد، تصمیم گیری بسیار ساده ای بود زیرا من بسیار خوشحالم و احساس می کنم که ما در باشگاه چیزی ویژه می سازیم."

راس ویلسون، مدیر ورزشی رنجرز اظهار داشت: "از زمان پیوستن به این باشگاه، من از روابط کاری با استیون و بقیه تیمش کاملاً لذت بردم. خوشحالم که ما توانستیم در بحث قراردادها پیشرفت سریع داشته باشیم که نشان می دهد چقدر همه در اینجا به رنجرز متعهد هستیم."

دیو کینگ رییس باشگاه رنجرز می گوید: "از لحظه ای که با استیون روبرو شدم، می توانم بگویم که او مرد مناسبی بود که به ما کمک کرد تا این باشگاه را در زمین رو به پیش هدایت کنیم. او یک ذهنیت نخبه دارد و این دقیقاً همان چیزی است که من به دنبالش بودم."

وی اظهار داشت: "او از تمایل خود برای موفقیت در باشگاه ما بی امان است و ما خوشحالیم که او این قرارداد جدید را امضا کرده که نشان از تعهد وی به رنجرز است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала