Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی سوسیه‌داد: هیچ راهی برای توقف مسی وجود ندارد

© AP Photo / Manu Fernandez FC Barcelona's Lionel Messi celebrates after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Sevilla at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 5, 2017
FC Barcelona's Lionel Messi celebrates after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Sevilla at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 5, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایمانول آلگواسیل، سرمربی رئال سوسیه‌داد امیدوار است که تیمش بتواند بازی فردا شب بارسلونا را شکست دهد، اما اذعان می کند که هیچ راهی برای متوقف کردن لئو مسی وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب در ورزشگاه آنوئیتا مهمان رئال سوسیه داد خواهد بود و برای ماندن در صدر جدول نیاز به پیروزی در این دیدار دارد.

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گریزمن: مسی بازیکن باورنکردنی است

ایمانول آلگواسیل، سرمربی رئال سوسیه داد در کنفرانس خبری قبل از بازی با این تیم مدعی شد که برای شکست بارسا تلاش خواهد کرد اما هیچ راهی برای توقف مسی وجود ندارد.

ایمانول گفت:« این بازی هیجان زیادی را به همراه خواهد داشت، هیچ تکتی از آن باقی نمانده و ورزشگاه پُر خواهد بود. تیم من در حال حاضر در رده چهارم جدول قراردارد و این نشان می دهد که وضعیت تیم خوب است و به کسب نتیجه مثبت امیدوار هستم.»
این مربی در پاسخ به پرسشی در مورد مهار مسی گفت:« هیچ راهی برای متوقف کردن مسی وجود ندارد. او در برابر بسیاری از تیم ها و در برابر بسیاری از مربیان بازی کرده است. تنها چیزی که باید به آن امیدوار باشیم این است که او روز خوبی نداشته باشد. برای من، او بهترین بازیکنی است که در تاریخ وجود داشته است، بدون شک. در كنار مسی بازیکنانی هستند كه در سطح او نیستند اما نزدیك به سطح او هستند.»

این در حالیست که بارسلونا در بازی برابر اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرد و ممکن است که بازیکن به دلیل بازی با رئال مادرید که چهارشنبه شب برگزار خواهد شد، استراحت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала