Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول رسما برای جذب مینامینو وارد عمل شد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه سالزبورگ مذاکره با لیورپول بر سر انتقال احتمالی مهاجم جاپانی اش را تایید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در دو روز اخیر از انتقال تاکومی مینامینو مهاجم جاپانی سالزبورگ به لیورپول خبرهای زیادی در رسانه ها نشر شده است ولی باشگاه سالزبورگ رسما مذاکرات بر سرانتقال این مهاجم را با لیورپول تایید نموده است.

سرخ ها محتمل ترین مقصد برای مینامینو توصیف شده اند، که به نظر می رسد بند آزادی او فقط 7.25 میلیون پوند می باشد.

خبر انتقال احتمالی مینامینو به لیگ برتر پس از برتری 2-0 لیورپول در زمین سالزبورگ به سرعت در رسانه ها پخش شد و حالا کریستوفر فروند مدیر ورزشی سالزبورگ تایید کرده که مذاکرات در حال انجام است.

او می گوید: "من در مورد جزئیات قرارداد نظر نخواهم داد. اما درست است که مذاکراتی با لیورپول انجام شده است. این افتخار برای باشگاه ما است که برندگان فعلی لیگ قهرمانان اروپا و سایر باشگاه های بزرگ به دنبال بازیکنان ما هستند. انتقال در جنوری ممکن است."

تاکومی مینامینوی 24 ساله در این رقابتها 9 گل و 11 پاس گل داشته است و در دو تقابل اخیر تیمش برابر لیورپول، قهرمان اروپا را تحت تاثیر قرارداد، به خصوص در اولین بازی که توانست گل والی زیبا به ثمر برساند و یک پاس گل نیز ثبت کرد.

گفته می شود که این بازیکن برای یورگن کلوپ بیش از 20 میلیون پوند ارزش دارد، بنابراین به دست آوردن وی با 7.25 میلیون پوند مطمئناً به نظر می رسد که یک مزاحم برای قرمزها نیست.

این در حالیست که منچستر یونایتد نیز مشتاق است، در حالی که از بوندس لیگا و سری آ نیز وی پیشنهاد دارد، بنابراین لیورپول به سرعت عمل کرده تا تلاش کند و اطمینان حاصل نماید که در رقابت برای انتقال او پیروز می شود.

در اصل این وینگر که در راست بازی می کند، در سمت چپ به همان اندازه راحت است و حتی از زمان پیوستن به این باشگاه با 720.000 پوند در سال 2015 به عنوان مهاجم مرکزی برای سالزبورگ به میدان رفته است.

این تطبیق پذیری احتمالاً باعث شده ستاره جاپانی به کلوپ که دوست دارد بازیکنان او در تمام سطح راحت باشند، به نفع او عمل کند.

یک اقدام جنوری برای لیورپول که به دنبال مهاجم نوک است، منطقی خواهد بود تا بتوانند در هر رقابت ممکن، برای جام های نقره ای رقابت کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала