ماست به جگر مفید است

© Fotolia / Viperagpماست به جگر مفید است
ماست به جگر مفید است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماست و سایر لبنیات می توانند تأثیر مثبتی نه تنها بر روده و میکرو فلورای آن داشته باشد، بلکه بر سایر ارگانهای بدن مانند جگر نیز مفید می باشند.

دانشمندان چینی بعد از یک سلسله تحقیقات به این عقیده شدند که ماست و سایر لبنیات می توانند تأثیر مثبتی نه تنها بر روده و میکرو فلورای آن ، بلکه بر روی سایر ارگانهای بدن مانند جگر نیز تاثیر مفید داشته باشند. این محصولات می توانند جگر را پس از تخریب طولانی ناشی از الکل را می تواند معالجه می نمایند.

فواید مصرف ماست برای مردان - اسپوتنیک افغانستان
فواید مصرف ماست برای مردان

از مدت ها قبل تأثیر مثبت ماست، شیر پخته و تخمیر شده ، شیر ، خامه ترش ، پنیر و غیره برای وجود انسان ثابت شده است. اخیراً دانشمندان ثابت کرده اند که این محصولات می توانند تأثیر مثبتی بر جگر داشته باشند. برای این کار ، آنها به مدت 2 ماه به موش الکل دادند و بررسی کردند که چگونه این بر سلامتی آنها تأثیر می گذارد. پس از این مرحله ، مرحله دوم آزمایش آغاز شد. در طی آن ، به جوندگان محصولات مختلفی از شیر ترش داده می شد ، یا به عبارت بهتر اجزای انفرادی آنها ، این امر باعث آن شد که تأثیر آن بر وضعیت مواد خاص ردیابی شود. معلوم گردید که ماست قادر است جگر را بهبود ببخشد ، آن را به حالت سالم برساند و تجمع سلولهای چربی موجود در آن را کاهش دهد. کارشناسان همچنین دریافتند که تمام این چیزها - نوعی از باکتری های به نام Lactobacillus rhamnosus. هستند که به روی بدن تأثیری می گذارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала