Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استرالیا و نیوزیلند به دنبال میزبانی مشترک جام جهانی زنان 2023

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال زنان
فوتبال زنان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشورهای استرالیا و نیوزیلند خود را آماده کردند که پیشنهاد میزبانی مشترک جام جهانی زنان 2023 فیفا را ارائه دهند.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال استرالیا (FFA) و فوتبال نیوزیلند (NZF) امروز در ملبورن تایید کردند که پیشنهاد میزبانی مشترک جام جهانی 2023 زنان را ارائه می دهند.

جام جهانی زنان / آمریکا تایلند را گل باران کرد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جام جهانی زنان / آمریکا تایلند را گل باران کرد

این اقدام با گسترش این رقابت ها از 24 تیم به 32 تیم در 2023، انجام شده است.

کریس نیکو رئیس FFA گفت: "به عنوان اعضای قابل اعتماد فیفا، FFA و NZF متعهد هستند میزبان یک جام جهانی عالی بانوان باشند که مزایای واقعی این بازی را نه تنها در زمان مسابقات ارائه می دهد، بلکه در بالاتر رفتن سطح رقابت و پس از آن نیز کمک می کند.

در ادامه او افزود: "تصمیم میزبانی مسابقات جام جهانی زنان فیفا در سال 2023 در استرالیا و نیوزلند، دو کشور پیشرو در ارتقاء فوتبال زنان و برابری جنسیتی، باعث تسریع در بازی در هر دو سطح متوسط ​​و حرفه ای خواهد شد و راهی برای نسل های آینده فوتبالیست ها، سرپرستان و هواداران آسیا و اقیانوسیه معرفی خواهند کرد."

رئیس جمهور نیوزلند یوهانا وود می گوید: فدراسیون های فوتبال نیوزلند و استرالیا بسیار هیجان زده هستند که به گونه مشترک برای میزبانی از جام جهانی زنان 2023 فیفا شرکت می کنند. فرصت همکاری برای فوتبال بین دو فدراسیون، نه فقط در مرزهای انجمن عضو بلکه در مرزهای کنفدراسیون، سطح جدیدی را نشان می دهد.

او اضافه کرد: "من می خواهم از تیمی که خستگی ناپذیر کار کرده اند برای جمع آوری پیشنهادات خود استفاده کنیم که بی معنی نیست، اما مهمتر از آن نشان دادن روابط محکم بین دو کشور و انجمن های عضو است."

البته آرژانتین، برزیل، کلمبیا، جاپان و کوریای جنوبی که به طور بالقوه در کنار کوریای شمالی هستند، قرار است میزبان این مسابقات باشند.

پیش از این ، استرالیا یا نیوزیلند با ریچارد کلبک وزیر فدراسیون جوانان و ورزش فدرال استرالیا، میزبان جام جهانی مردان یا زنان نبودند و مشتاقانه برای کمک به تبدیل یک رویای دیرینه به واقعیت بودند.

این در حالیست که استرالیا در امر کسب میزبانی از جام جهانی 2022 موفق نشد و در عوض به جای او به قطر اهدا گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала