Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راکتیچ در بارسا می ماند

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر ایوان راکیتیچ Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Хорватия - Испания
ایوان راکیتیچ  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Хорватия - Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
راکیتیچ تصمیم گرفته تا در جنوری از بارسلونا جدا نشود.

به گزارش اسپوتنیک، ایوان راکیتیچ ستاره کروات رئال مادرید، در مورد ماندنش در بارسلونا شک و تردیدهای زیادی داشته اما تصمیم گرفته حداقل تا پایان فصل در این باشگاه بماند.

ایوان راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آخرین تلاش یوونتوس برای جذب راکتیچ

این هافبک در مرحله اول رقابت ها به نیمکت نشینی سقوط کرد و گزینه جدایی در جنوری را جدی گرفته بود. با این حال وی در هفته های اخیر چهار بار پیاپی مقابل بروسیا دورتموند، اتلتیکو مادرید، رئال مایورکا و اینتر وارد زمین شد.

راکیتیچ در بازی های فوق الذکر اجرای فوق العاده ای داشت و همه چیز نشان می دهد که وی بار دیگر توسط ارنستو والورده به عنوان استارت اپ شناخته می شود.

این بازیکن می گوید علی رغم علاقه باشگاه های بزرگ اروپایی مانند اینتر، یوونتوس و منچستر یونایتد، همیشه تمایل به ادامه حضور در بارسلونا داشته است.

او در تابستان نسبتاً به عزیمت بلوگوانا نزدیک شد اما در تصمیم خود قاطع ماند.

در چند بازی اول بارسلونا در این فصل او حتی از روی نیمکت بیرون نیامد زیرا او  در خط میانی به یک بازیکن انتخابی دوم تبدیل شد.

پس از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، وضعیت وی در این تیم به شدت تغییر نکرد و قصد او در جنوری جستجو برای خروج احتمالی بود، اگر به او زمان بازی کافی داده نشود.

با این حال، والورده تصمیم گرفته تا چند بازی اخیر، بار دیگر اعتقاد خود را به راکیتیچ اعمال کند و خروج از بازار زمستان دیگر بخشی از برنامه های ستاره کروات نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала