Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: بازی مهمی در پیش داریم، به ال کلاسیکو بعداً فکر خواهیم کرد

© AP Photo / Ian Hodgson/PA ارنستو والورده سرمربی بارسلونا
 ارنستو والورده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در مورد بازی با رئال سوسیه داد صحبت کرد و این بازی را دشوار خواند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب در ورزشگاه آنوئتا مهمان رئال سوسیه داد خواهد بود و با این تیم چهارم جدولی دیدار خواهد کرد، اما بیشتر نگاه ها به بازی بعدی بارسا برابر رئال مادرید معطوف است که به دلایل امنیتی یکبار به تعویق افتاده است.

 ارنستو والورده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
والورده: حضور مسی در بازی باعث هراس رقبا می شود

ارنستو والورده در کنفرانس خبری قبل از بازی برابر سوسیه داد نیز به این موضوع اشاره کرد و مدعی شد که هنوز برای صحبت در مورد ال کلاسیکو زود است.

والورده در این مورد گفت:« ما فراتر از بازی در با سوسیه داد فکر نمی کنیم، اگرچه بازی برابر رئال مادرید تا جایی سرنوشت قهرمان را مشخص می کند، اما من نمی خواهم تمرکز خود را از دست بدهم. این دیدار دشوار خواهد بود و باید بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشیم.»

با آن که والورده نمی خواست بیشتر در مورد ال کلاسیکو صحبت کند اما بیشتر پرسش ها در مورد بازی با رئال مادرید بود و این مربی مجبور شد به بعضی پرسش ها پاسخ دهد.

والورد در پاسخ با پرسش ها در مورد ال کلاسیکو گفت:« این بازی ویژه است و یکبار هم به تعویق افتاده است. در روز بازی خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد. هنوز در مورد امنیت بازی به ما چیزی گفته نشده است و اگر مشکل پیش آید ما به خواست لالیگا خواهیم کرد. بازی مهمی است و تا جایی سرنوشت قهرمانی را روشن می کند اما بازی بعدی ما نیز مهم است.»

ال کلاسیکو چهارشنبه شب ساعت 11:30 به وقت افغانستان برگزار خواهد شد و بارسلونا میزبان این دیدار خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала