Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با وجود مسی و رونالدو به هیچ مدافعی توپ طلا نمی رسد

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اشلی کول مدافع سابق چلسی و آرسنال معتقد است تا زمانی که مسی و رونالدو بازی کنند، هیچ مدافعی توپ طلا را برنده نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، اخیراً با تفاوت اندک با فن دایک، برنده ششمین توپ طلای دوران حرفه ای خودش شد و در تاریخ فوتبال به رکورد جدید رسید.

Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
19 سال از حضور مسی در بارسلونا گذشت، قراردادی که روی دستمال سفید نوشته شد

اشلی کول که سابقه بازی در تیم های چلسی و آرسنال را دارد در این مورد مصاحبه ای انجام داده است و مدعی است تا زمانی که مسی فوتبال بازی می کند، هیچ مدافعی به توپ طلا نخواهد رسید.

کول در این مورد گفت:« دوست دارم روزی یک مدافع و یا هم هافبک، بار دیگر برنده توپ طلا شوند، زیرا من هم مدافع بودم. این را به خاطری می گویم که مدافعان نیز بخاطر عملکرد خوب شان مورد تشویق تقدیر قرار گیرند. با وجود بازیکنانی چون مسی و رنالدو رسیدن به این امر غیر ممکن است زیرا آن ها کارهایی انجام می دهند که همه را به حیرت می اندازند. راستش را بگویم تا مسی بازی می کند به هیچ مدافعی توپ طلا نمی رسد.»

این در حالیست که در سال 2006، فابیو کاناوارو توانست پس از قهرمانی در جام جهانی برنده توپ طلا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала