Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: داور منصفانه قضاوت نکرد

© REUTERS / SERGIO PEREZТренер" Барселоны" Эрнесто Вальверде и тренер "Интера" тренер Антонио Конте
Тренер Барселоны Эрнесто Вальверде и тренер Интера тренер Антонио Конте - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارنستو والورده به صحنه مشکوک خطا بالای پیکه واکنش نشان داد و مدعی شد که داور چهارم آن صحنه را ندید.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در هفته هفدهم لالیگا مهمان سوسیه داد بود و برابر این تیم با نتیجه 2-2 متوقف شد. در دقیقه 92 این دیدار صحنه مشکوکی اتفاق افتاد و جرارد پیکه در درون محوطه جریمه سوسیه داد نقش بر زمین شد و داور بازی پنالتی به سود بارسلونا اعلام نکرد.

Football Soccer - Barcelona v Leganes - Spanish La Liga Santander - Camp Nou stadium, Barcelona, Spain - 19/02/17 - Barcelona's Lionel Messi in action against Leganes' Dimitris Siovas. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسلونا 2 – سوسیه داد 2؛ توقف آبی اناری ها در ورزشگاه طلسم شده / صدر جدول به رئال چشمک میزند

ارنستو والورده در کنفرانس خبری بعد از بازی در مورد این دیدار صحبت کرد و مدعی شد که برای تیمش در آن صحنه پنالتی اعلام نشده است.

والورده گفت:« داور در حق تیم ما منصفانه قضاوت نکرد. روی صحنه پنالتی سوسیه داد دقیقا ندیدم چه اتفاقی افتاد ولی شبیه همان روی پیکه را پنالتی نگرفتند. البته باید صحنه را دوباره ببینم ولی نمی دانم داور چهارم این صحنه را دید یا خیر. معتقدم او می توانست پنالتی را تشخیص دهد و داور را مطلع کند.

من داور نیستم ولی در این دوران به خاطر کمره های متعدد، بازیکنان خیلی درون محوطه جریمه مراقب هستند. روی پنالتی سوسیه داد معتقدم صحنه، موقعیت گل جدی نبود و بعید می دانم بازیکن تا زمانی که موقعیت 100 درصد گلزنی نباشد، پیراهن مهاجم را بگیرد.»

والورده در ادامه در مورد ال کلاسیکو نیز صحبت کرد و گفت:« به بازی به ال کلاسیکو امروز فکر نمی کردم وو برخی تعویض ها هم بخاطر آن نبود اما این دیدار دشوار، پرتنش و فوق العاده است و در آن بازی بازی با دقت بیشتر بازی خواهیم کرد.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала