Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنها بازمانده فاجعه سقوط هواپیمای چاپه کوئنزه از فوتبال خداحافظی کرد+عکس

© AFP 2023 / NELSON ALMEIDABrazil's Chapecoense players pose for pictures during their 2016 Copa Sudamericana semifinal second leg football match against Argentina's San Lorenzo held at Arena Conda stadium, in Chapeco, Brazil, on November 23, 2016.
Brazil's Chapecoense players pose for pictures during their 2016 Copa Sudamericana semifinal second leg football match against Argentina's San Lorenzo held at Arena Conda stadium, in Chapeco, Brazil, on November 23, 2016. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیتو تنها بازمانده فاجعه سقوط هواپیمای چاپه کوئنزه و مدافع این تیم امروز به سن 34 سالگی از دنیا فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، هواپیمای حامل بازیکنان چاپه کوئنزه دو سال قبل در جریان سفر به کلمبیا در آسمان این کشور سقوط کرد  که در جریان آن 76 نفر جان خود را از دست دادند. این تیم برازیلی برای برگزاری دیدار نهایی جام آمریکای جنوبی به کلمبیا سفر می‌کرد. هلیو نیتو از جمله افرادی بود که در این حادث جان سالم به در برد.

این بازیکن امروز و پس از گذشت دو سال از این حادثه به دلیل درد های شدید از فوتبال خداحافظ کرد و اعلام کرد که قادر به بازی کردن نیست.

این بازیکن در مورد خداحافظی اش از فوتبال به گلوب اسپورت برازیل گفت:« من با داکتران صحبت کردم و به زودی یک بیانیه رسمی از باشگاه منتشر می شود. ظاهراً در زندگی روزمره هیچ دردی وجود ندارد، اما در تمرینات درد زانو و کمر را تحمل نمی توانم، که این مرا به شدت ناراحت کرد و مرا وادار به خداحافظی کرد.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала