Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوسیه داد جنجال بازی با بارسا را داغ تر ساخت

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر داور فوتبال
داور فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال سوسیه داد برخی تصاویر از جریان بازی دیشب را به خصوص لحظه برخورد پیکه با یورنته را منتشر کرده که نشان می دهد، ابتدا مدافع بارسا بازیکن میزبان را می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، بازی دیشب رئال سوسیه داد و بارسلونا در رئال آرنا که با نتیجه 2-2 ختم شد جنجال آفرید و بارسا معترض است که داور وسط ضمن نگرفتن پنالتی، با VAR نیز مشوره نکرده است.

کاتالان ها باورمند هستند که دیگو یورنته بازیکن میزبان بالای پیکه خطا کرده در حالیکه در حادثه مشابه با سرخیو بوسکتس در ابتدای بازی درگیر شد و داور اما آنرا پنالتی گرفت.

در حقیقت مشخص شد كه اخیرا جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) لوئیس روبیالس خواهد نوشت تا از تصمیم عدم اشاره به مجازات شکایت کند.

با این حال، رئال سوسیداد تصاویری را در رسانه های اجتماعی منتشر کرده که نشان می دهد پیکه قبل از یورنته، بازیکن میزبان را کشیده، ضمن اینکه به تصمیمات بحث برانگیز دیگری که در گذشته در این زمینه علیه آنها پیش رفته بود، نیز اشاره شده است.

این باشگاه در رابطه با برخورد پیکه و یورنته همراه با تصاویری از آن جریان ه و تصمیمات جنجالی در "توئیتر" نوشت: "دیگران ترجیح می دهند با تصاویر دیگر چسپیده باشند، ما عکسهایی را انتخاب می کنیم که به وضوح واقعیت را نشان می دهد."

لا رئال یک پنالتی را برای کارلوس ویا به یاد آورد که در مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری در نیوکمپ به دست آمد و همچنین یک گل برای خوانمی که به اشتباه نادیده گرفته شده بود.

در ادامه آمده است: "ما می توانیم با شما بیشتر بازی کنیم."

در پایان، رئال سوسیداد چند عکس از نمایش خود را به آندرس اینیستا هافبک پیشین بارسلونا تقدیم کرده است.

آنها نتیجه گرفتند: "اما ما اینگونه هستیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала