Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیران سیتی جانشین پپ را مشخص کردند

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا
پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیران منچسترسیتی در به گزارش اسپوتنیک، روزنامه سان در گزارشی عنوان کرده، برندن روجرز سرمربی اسکاتلندی تیم فوتبال لسترسیتی که در این فصل نتایج فوق العاده ای با این تیم کسب کرده است، هدف اول مدیران سیتی برای جانشینی پپ گواردیولا است. لسترسیتی زیر نظر این مربی دوباره به یکی از قدرت های فوتبال انگلیس تبدیل شده است و در حال حاضر در رده دوم قدرتمندترین لیگ دنیای فوتبال است. آرسنال نیز به دنبال جذب این مربی موفق است که به تازگی قرارداد خود را تا سال 2025 با روباه ها تمدید کرده است. روجرز در سال 2015 و پس از کسب نتایج ضعیفش در لیورپول از این تیم اخراج شد و لیگ کشورش بازگشت. وی در اسکاتلند همراه با سلتیک پنج قهرمانی گرفت و حالا دوباره در لیگ برتر همراه با لسترسیتی تعقیب کننده جدی لیورپول در صدرجدول است. گزینه های بعدی مدیران سیتی برای جانشینی پپ، میکل آرته تا دستیار برحال پپ و پوچتینو مربی اخراجی تاتنهام هستند. قرارداد پپ با سیتیزن ها تابستان 2021 به پایان میرسد. که با پپ گواردیولا برای تمدید قرارداد به نتیجه نرسند، دست روی سرمربی موفق لسترسیتی خواهند گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه سان در گزارشی عنوان کرده، برندن روجرز سرمربی اسکاتلندی تیم فوتبال لسترسیتی که در این فصل نتایج فوق العاده ای با این تیم کسب کرده است، هدف اول مدیران سیتی برای جانشینی پپ گواردیولا است.

پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چشمک پپ برای تمدید قرارداد با سیتی

لسترسیتی زیر نظر این مربی دوباره به یکی از قدرت های فوتبال انگلیس تبدیل شده است و در حال حاضر در رده دوم قدرتمندترین لیگ دنیای فوتبال است.

آرسنال نیز به دنبال جذب این مربی موفق است که به تازگی قرارداد خود را تا سال 2025 با روباه ها تمدید کرده است.

روجرز در سال 2015 و پس از کسب نتایج ضعیفش در لیورپول از این تیم اخراج شد و به لیگ کشورش بازگشت.

وی در اسکاتلند همراه با سلتیک پنج قهرمانی گرفت و حالا دوباره در لیگ برتر همراه با لسترسیتی تعقیب کننده جدی لیورپول در صدر جدول است.

گزینه های بعدی مدیران سیتی برای جانشینی پپ، میکل آرته تا دستیار برحال پپ و پوچتینو مربی اخراجی تاتنهام هستند.

قرارداد پپ با سیتیزن ها تابستان 2021 به پایان میرسد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала